Friday , December 15 2017

ईरान और रूस के लिए शाम दलदल साबित होगा – ओबामा

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने शाम में सदर बशारुल असद की हिमायत में फ़ौजें उतारने पर रूस को कड़ी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा है कि शाम का महाज़-ए-जंग ईरान और रूस के लिए दलदल साबित होगा।

उनका कहना है कि शाम में आमिर और मज़लूम अवाम के दरमयान कश्मकश जारी है जिसमें अवाम की फ़तह यक़ीनी है। अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ वाईट हाऊस में एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बराक ओबामा का कहना था कि शाम में रूस की फ़ौजी मुदाख़िलत से दौलते इस्लामीया इराक़ वशाम दाइश मज़ीद ताक़तवर हो जाएगी।

अमरीकीयों ने रूस का ये फ़लसफ़ा कि बशारुल असद की मुख़ालिफ़त करने वाले तमाम लोग दहश्तगर्द हैं पूरी तौर पर मुस्तरद कर दिया है। सदर ओबामा का कहना था कि सदर बशारुल असद ईरान और रूस की मदद की वजह से अब तक इक़्तेदार पर क़ाबिज़ हैं।

रूसी सदर व्लादीमीर पुतीन ने एक ऐसे वक़्त में शामिल में फ़ौजी मुदाख़िलत की है जब बशारुल असद की हुकूमत ख़त्म होने को है। उन्होंने इल्ज़ाम आयद किया कि मास्को शाम की एतेदाल पसंद अपोज़ीशन को कमज़ोर करने की साज़िश करते हुए दाइश जैसे इंतिहा पसंदों को तक़वियत पहुंचा रहा है।

इस वक़्त ईरान और सदर बशारुल असद ही सदर पुतीन के हलीफ़ हैं, बाक़ी सारी दुनिया हमारे साथ है। सदर बशारुल असद की हिमायत और मदद की वजह से शाम ईरान और रूस के लिए दलदल साबित होगा।

TOPPOPULARRECENT