Wednesday , December 13 2017

ईरान और वैनीज़वेला के क़ाइदीन की अमरीका पर तन्क़ीद

काराकास, 11 जनवरी (राईटर) सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद और वैनीज़वेला के इश्तिराकी रहनुमा हीयूगो शावीज़ ने एक दूसरे की सताइश की। अमरीका के नागवार तरीक़ों का मज़ाक़ उड़ाया और दोनों ममालिक के ऐटमी ताक़त बन जाने के अमरीकी तसव्वुर की हं

काराकास, 11 जनवरी (राईटर) सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद और वैनीज़वेला के इश्तिराकी रहनुमा हीयूगो शावीज़ ने एक दूसरे की सताइश की। अमरीका के नागवार तरीक़ों का मज़ाक़ उड़ाया और दोनों ममालिक के ऐटमी ताक़त बन जाने के अमरीकी तसव्वुर की हंसी उड़ाई । चार लातीनी अमरीकी कमीयूनिसट मुल्कों के दौरे के आग़ाज़ पर कल सदर ईरान ने हीयूगो शावीज़ से कहा कि रउणत् पसंदों(मगरूर) की इस ख़ाहिश के बावजूद कि हमारा बाहमी तआवुन ना हो, हमारा तआवुन जारी रहेगा।

तवील फ़ासिला के बावजूद इन कट्टर अमरीका मुख़ालिफ़ ममालिक ने हालिया बरसों में अपने ओपीक मुल्कों के दायरे में काफ़ी क़ुरबत में इज़ाफ़ा कर लिया है लेकिन अक्सर उन की बातें किसी ठोस प्रोजेक्ट के बारे में नहीं होतीं। अहमदी नज़ाद ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम के ख़िलाफ़ मग़रिबी अक़्वाम की इक़तिसादी तहदीदात में तौसीअ के पेशे नज़र ये दौरा कररहे हैं । शावीज़ ने कहा कि इस्तिमारी दीवानगी की ये इंतिहा एक ज़माने के बाद दिखाई दी है। वो सदारती महल में अहमदी नज़ाद की इस्तिक़बालीया तक़रीब से ख़िताब कररहे थे।

दोनों रहनुमा इस मौक़ा पर बग़लगीर हुए , मुसाफ़ा कियाव एक दूसरे की सताइश की। शावीज़ ने हसब रिवायत अपनी उंगली से इशारा किया कि फ़ुलां पहाड़ फटेगा और एक बड़ा सा ऐटम बम बाहर निकल आएगा। इस पर दोनों क़ाइदीन हंस पड़े। हंसते हंसते शावीज़ ने कहा कि इस्तिमारी तर्जुमानों का कहना है कि अहमदी नज़ाद और वो (शावीज़) मेला फ्लोर्स महल के तहख़ाने में जा रहे हैं जहां से वो वाशिंगटन को निशाना बनाकर तोपों के गोले और मिज़ाईल दागींगे। अमरीकी ओहदेदारों ने ईरान के साथ वैनीज़वेला के क़रीबी ताल्लुक़ात पर परेशानी का इज़हार किया है।

TOPPOPULARRECENT