Wednesday , November 22 2017
Home / Islami Duniya / ईरान का शाम में इलिट फ़ोर्स भिजवाने का एतराफ़

ईरान का शाम में इलिट फ़ोर्स भिजवाने का एतराफ़

ईरान ने तस्लीम किया है कि शाम में हुकूमत मुख़ालिफ़ बाग़ी ग्रुपों से लड़ने के लिए पासदाराने इन्क़िलाब के फ़ौजी आफ़िसरान और जवानों के साथ साथ इलिट फ़ोर्स के दस्ते भी दमिश्क़ भिजवाए गए हैं।

ईरानी ख़बररसां एजैंसी तसनीम ने जमीनी फ़ौज के मुआविन राबिताकार अमीर अली आरास्ताका एक बयान नक़ल किया है जिसमें उनका मानना है कि तेहरान ने स्पेशल कमांडो यूनिट के अहलकार और इलिट फ़ोर्स के दस्ते शाम भिजवाए हैं जो शामी फ़ौज और इस की हामी मिलीशिया के साथ मिलकर लड़ रहे हैं।

मिस्टर अमीर अली आरास्ता का कहना है कि ईरान की जानिब से जमीनी फ़ौज के ज़ेरे इंतेज़ाम ब्रिगेड 65 के कमांडोज़ और इलिट फ़ोर्स की दीगर यूनिटों के अफ़्सर और सिपाही शाम में भिजवाए हैं जो दमिश्क़ में सरकारी फ़ौज की मुशावरती रहनुमाई का काम कर रहे हैं।

उधर ईरानी मुसल्लह अफ़्वाज की तर्जुमान वेब साईट दिफ़ा प्रैस की जानिब से शाम में लड़ने वाले ईरानी हिमायत याफ़्ता गोरीला अस्करी ग्रुप फ़ातमीवन के जंगजूओं की तसावीर भी शाय की हैं। वेब साईट की रिपोर्ट में दावा किया गया है कि पासदाराने इन्क़िलाब शाम में जंगजूओं को बाग़ीयों से लड़ने की बाज़ाबता तर्बीयत फ़राहम करते हैं।

TOPPOPULARRECENT