Thursday , December 14 2017

ईरान की हिंदूस्तान से तिजारती रवाबित के फ़रोग़ में दिलचस्पी

नई दिल्ली, 26 फरवरी: ( पी टी आई ) ईरान के आली सतही क़ाइद स्पीकर ईरानी मजलिस (पार्लीमेंट ) अली लारी जानी कल हिंदूस्तान पहुंच रहे हैं ताकि हिंदूस्तानी क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल कर सकें जबकि आलमी ताक़तें ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर तव

नई दिल्ली, 26 फरवरी: ( पी टी आई ) ईरान के आली सतही क़ाइद स्पीकर ईरानी मजलिस (पार्लीमेंट ) अली लारी जानी कल हिंदूस्तान पहुंच रहे हैं ताकि हिंदूस्तानी क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल कर सकें जबकि आलमी ताक़तें ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं । अली लारी जानी को महमूद अहमदी नज़ाद के जांनशीन बनने के ताक़तवर उम्मीदवार समझा जाता है ।

वो स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार की दावत पर हिंदूस्तान के तीन रोज़ा दौरा पर आ रहे हैं । तवक़्क़ो है कि वो सदर जमहूरीया परनब मुखर्जी और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात करेंगे । इत्तिफ़ाक़ से ईरान का एक इजलास अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल के पाँच मुस्तक़िल अरकान अमेरीका ,बर्तानिया ,फ़्रांस ,रूस ,चीन के इलावा जर्मनी से कल कजाकिस्तान में मुनाक़िद किया जा रहा है ।ईरानी क़ाइद न्यूक्लीयर मुज़ाकरात के साबिक़ मुज़ाकरातकार भी हैं ।

TOPPOPULARRECENT