ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम पर मुज़ाकरात शुरू

ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम पर मुज़ाकरात शुरू
अलमाती, 6 अप्रैल (ए पी/एजेंसीज़) ईरान के आला मुसालहतकार सईद जलीली ने जुमेरात को आलमी ताक़तों से ये मुतालिबा किया था कि यूरेनियम अफ़ज़ूदा करने से मुताल्लिक़ ईरान के हक़ को तस्लीम किया जाए । ईरान के जौहरी प्रोग्राम पर अक़वामे मुत्तह

अलमाती, 6 अप्रैल (ए पी/एजेंसीज़) ईरान के आला मुसालहतकार सईद जलीली ने जुमेरात को आलमी ताक़तों से ये मुतालिबा किया था कि यूरेनियम अफ़ज़ूदा करने से मुताल्लिक़ ईरान के हक़ को तस्लीम किया जाए । ईरान के जौहरी प्रोग्राम पर अक़वामे मुत्तहिदा की सेक्यूरिटी कौंसिल के पाँच मुस्तक़िल मैंबरान के इलावा जर्मनी और ईरान के दरमयान कज़ाकिस्तान में जुमा को मुज़ाकरात शुरू हो गई हैं।

सईद जलीली ने जुमेरात को आलमी ताक़तों से ये मुतालिबा किया था कि वो यूरेनियम अफ़ज़ूदा करने से मुताल्लिक़ ईरान के हक़ को तस्लीम कर लें। अमरीका और इस के इत्तिहादियों का कहना है कि ईरान का यूरेनियम अफ़ज़ूदा करने का मक़सद जौहरी बम बनाना है लेकिन तेहरान का इसरार है कि उस का जौहरी प्रोग्राम पुरअमन मक़ासिद पर मबनी है।

इस लिए इसराईली सलामती के तहफ़्फ़ुज़ की ख़ातिर अमरीका मग़रिबी ताक़तों के साथ मिल कर तेहरान को किसी तरह न्यूक्लियर प्रोग्राम को आगे बढ़ाने से बाज़ रखना चाहता है।

Top Stories