Monday , December 11 2017

ईरान के मुतनाज़ा न्यूक्लियर प्रोग्राम को रोका जा सकता है

वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरोन ने इसराईल को ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई पर इंतिबाह देते हुए कहा कि सिफ़ारती दबाव के नतीजे में अब भी ईरान के मुतनाज़े न्यूक्लियर प्रोग्राम को रोका जा सकता है। कैमरोन ने एक पारलीमानी कमेटी

वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरोन ने इसराईल को ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई पर इंतिबाह देते हुए कहा कि सिफ़ारती दबाव के नतीजे में अब भी ईरान के मुतनाज़े न्यूक्लियर प्रोग्राम को रोका जा सकता है। कैमरोन ने एक पारलीमानी कमेटी को बताया कि हम समझते हैं कि इसराईल की जानिब से ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई दरुस्त इक़दाम नहीं होगा।

हम अवामी सतह पर और निजी तौर पर ईसराईलीयों को ये बात बता चुके हैं। इन का कहना था कि हम समझते हैं कि पाबंदीयों और दबाव के रास्ते को मज़ीद आगे बढ़ना चाहीए और हमें इस अमल को इस क़दर सख़्त और तेज़ अंदाज़ में आगे बढ़ाना चाहीए कि हम ईरानियों को रास्ता बदलने पर मजबूर करसकें।मग़रिबी ताक़तों ने ईरान पर इक़तिसादी पाबंदीयां आइद कर रखी हैं ।

उन्हों ने कहा कि ईरान को ऐटम बम की तैय्यारी के लिए प्रोग्राम से रोकने के लिए सिफ़ारती मराआत की भी पेशकश की गई है।न्यूक्लियर अदम फेलाउ मुआहिदा पर दस्तख़त कनुंदा मुल़्क की हैसियत से इरान को पुरअमन मक़ासिद के लिए जौहरी तवानाई के हुसूल का हक़ हासिल है ।

TOPPOPULARRECENT