Thursday , December 14 2017

ईरान के साथ गैस पाइपलाइन पराजकट तर्क करने पाकिस्तान से अमरीका का मुतालिबा

लाहौर । 26 नवंबर (पी टी आई) अमरीका ने आज पाकिस्तान से कहा कि वो ईरान । पाक गैस पाइपलाइन पराजकट तर्क करदें क्योंकि वाशिंगटन ने तहरान को इस के मुबय्यना न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर बैन-उल-अक़वामी बिरादरी में सब से अलग थलग, यक्का-ओ-तन्हा करन

लाहौर । 26 नवंबर (पी टी आई) अमरीका ने आज पाकिस्तान से कहा कि वो ईरान । पाक गैस पाइपलाइन पराजकट तर्क करदें क्योंकि वाशिंगटन ने तहरान को इस के मुबय्यना न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर बैन-उल-अक़वामी बिरादरी में सब से अलग थलग, यक्का-ओ-तन्हा करने की कोशिशों में शिद्दत पैदा करदी है।

ईस्लामाबाद में अमरीकी सफ़ीर कैमरोन मनटर ने कहा कि मुजव्वज़ा पाइपलाइन कोई अच्छा नज़रिया नहीं है और तजवीज़ पेश की कि बेहतर ये होगा कि तुर्कमानिस्तान से पाकिस्तान तवानाई की दरआमद पर तवज्जा मर्कूज़ करी, लेकिन अमरीकी रेमार्क पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए वज़ीर-ए-इतला-आत फ़िर्दोस आशिक़ ऐवान ने कहा कि पाकिस्तान, ईरान के साथ पाइपलाइन पराजकट पर किसी की मर्ज़ी या मनमानी को क़बूल नहीं करेगा।

मुहतरमा ऐवान ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि तमाम फ़ैसले क़ौमी मुफ़ादात की बुनियाद पर किए जाते हैं। कैमरोन मनटर ने लाहौर यूनीवर्सिटी में मैनिजमंट साइंसेस के तलबा से तबादला-ए-ख़्याल के दौरान ये रेमार्क किया थाकि ईरान के बजाय तुर्कमानिस्तान से गैस दरआमद करने का पराजकट बेहतर रहेगा।

अगरचे पाकिस्तान और ईरान कई अरब अमरीकी डालर पर मुश्तमिल बाहमी गैस पाइपलाइन पराजकट के कई पहलो को पहले ही क़तईयत दे चुके हैं, लेकिन अमरीका एक तवील अर्सा से इस पराजकट की मुख़ालिफ़त कररहा है। गुज़शता दो साल के दौरान तुर्कमानिस्तान । अफ़्ग़ानिस्तान । पाकिस्तान । हिंदूस्तान गैस लाईन पराजकट पर कई इजलास होचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT