Tuesday , August 14 2018

ईरान के साथ सिफ़ारतकारी को परखना होगा – ओबामा

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने इसराईल को यक़ीन दहानी करवाई है कि वो ईरान के साथ मुज़ाकरात का अमल खुली आँखों से शुरू करेंगे। उन्हों ने ज़ोर दिया है कि सिफ़ारतकारी के अमल को परखना होगा। ओबामा ने पीर को वाईट हाऊस में इसराईली वज़ीरे आज़म बे

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने इसराईल को यक़ीन दहानी करवाई है कि वो ईरान के साथ मुज़ाकरात का अमल खुली आँखों से शुरू करेंगे। उन्हों ने ज़ोर दिया है कि सिफ़ारतकारी के अमल को परखना होगा। ओबामा ने पीर को वाईट हाऊस में इसराईली वज़ीरे आज़म बेंजामिन नितिनयाहू से मुलाक़ात की।

इस मौक़ा पर अमरीकी सदर का कहना था कि ईरान को काबुले तसदीक़ इक़दामात करने चाहिए। उन का कहना था कि ऐसे महिज़ बातों से नहीं बल्कि अमली तौर पर ये साबित करना होगा कि वो जौहरी हथियारों के हुसूल की पोज़ीशन में नहीं और बैनुल अक़वामी ज़ाब्ते पूरे कर रहा है।

उन्हों ने ये भी कहा कि ये बातें पूरी करने पर ईरान को जौहरी तवानाई का पुरअमन सिवीलियन प्रोग्राम जारी रखने का हक़ हासिल होना चाहीए। अओबामा ने इसराईली रहनुमा से बातें करते हुए कहा कि उन के पास सिफ़ारतकारी को क़ुबूल करने के लिए ईरान को एक मौक़ा देने के लिए इलावा कोई चारा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT