Thursday , December 14 2017

ईरान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का वक़्त आ गया : इसराईल

वाशिंगटन २२ नवंबर ( ए एफ़ पी/ ऑनलाइन ) इसराईली वज़ीर-ए-दिफ़ा ऐहूद बाराक ने कहा है अब ईरान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का वक़्त आ चुका है ताहम उन्हों ने इस इस्लामी जमहूरीया ममलकत के ऐटमी अज़ाइम को कुचलने केलिए फ़ौजी कार्रवाई को ख़ारिज अज़ इमकान क़रार न

वाशिंगटन २२ नवंबर ( ए एफ़ पी/ ऑनलाइन ) इसराईली वज़ीर-ए-दिफ़ा ऐहूद बाराक ने कहा है अब ईरान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का वक़्त आ चुका है ताहम उन्हों ने इस इस्लामी जमहूरीया ममलकत के ऐटमी अज़ाइम को कुचलने केलिए फ़ौजी कार्रवाई को ख़ारिज अज़ इमकान क़रार नहीं दिया है।

सी एन एन के फ़रीद ज़करिया के प्रोग्राम में हिस्सा लेते हुए उन्हों ने कहा कि इसराईल का सब्र का पैमाना लबरेज़ होता जा रहा है। इसराईली फ़ौजी हमले की बढ़ती हुई क्यास् आराई के बारे में पूछे गए सवाल के जवाब में उन्हों ने उसे ग़लत क़रार दिया, उन्हों ने कहा कि में नहीं समझता कि ये अवामी बेहस का मौज़ू है।

ताहम में आप को बता सकता हूँ कि ऐटमी तवानाई के आलमी इदारे की रिपोर्ट के बारे में दुनिया के कई ममालिक में अच्छा तास्सुर नहीं है।

ऐटमी तवानाई के बैन-उल-अक़वामी इदारे ने 8 नवंबर को शाय शूदा रिपोर्ट में कहा है कि ऐसे काबिल-ए-एतिमाद शवाहिद हैं कि ईरान ऐटम बम की तैय्यारी से मुताल्लिक़ा सरगर्मीयों में मसरूफ़ है।

ऐटमी तवानाई के आलमी इदारे ने जुमा को एक क़रारदाद मंज़ूर की जिस के ज़रीये ईरान की ऐटमी सरगर्मीयों की मुज़म्मत की गई है ताहम क़रारदाद में ईरान का मुआमला अक़वाम-ए-मुत्तहिदा से रुजू करने का कोई ज़िक्र नहीं किया गया है और ना ही क़रारदाद की तामील केलिए किसी हतमी तारीख़ का ज़िक्र किया गया है।

ऐहूद बाराक ने कहा कि अवाम समझते हैं कि ईरान अब ऐटमी हथियार बनाने के अज़म के क़रीब पहुंच चुका है। रिपोर्ट में कहा गया है ईरान ने इस अमर का जायज़ा लिया है कि शहाब 3 मिज़ाईल में किस तरह ऐटम बम नसब किया जा सकता है ।

ये मिज़ाईल इसराईल तक वार करने की सलाहीयत रखता है। तॆहरान् ने इस रिपोर्ट को बे बुनियाद क़रार दे कर मुस्तर्द कर दिया है ।

TOPPOPULARRECENT