Wednesday , January 24 2018

ईरान जौहरी बम नहीं बनाना चाहता – अली अकबर वेलायती

तेहरान, 6 जून (ए एफ़ पी) ईरान में 14 जून को होने वाले सदारती इंतिख़ाबात के लिए क़दामत पसंद उम्मीदवार अली अकबर वेलायती का कहना है कि उन का मुल्क जौहरी बम तैयार नहीं करना चाहता है क्योंकि मज़हबे इस्लाम की में ऐसे हथियार ममनू हैं। उन्हों

तेहरान, 6 जून (ए एफ़ पी) ईरान में 14 जून को होने वाले सदारती इंतिख़ाबात के लिए क़दामत पसंद उम्मीदवार अली अकबर वेलायती का कहना है कि उन का मुल्क जौहरी बम तैयार नहीं करना चाहता है क्योंकि मज़हबे इस्लाम की में ऐसे हथियार ममनू हैं। उन्हों ने फ़्रांसीसी ख़बररसां इदारा ए एफ़ पी को कल एक ख़ुसूसी इंटरव्यू में कहा कि हम जौहरी बम बनाने के ख़िलाफ़ हैं और ये बात हम मुतअद्दिद मर्तबा वाज़ेह कर चुके हैं ।

अली अकबर 1981 से 1997 तक ईरान के वज़ीरे ख़ारजा रहे थे। वो ख़ामिनई के जौहरी बम के ख़िलाफ़ एक फ़तवा का हवाला दे रहे थे। सदारती उम्मीदवार ने कहा कि हम ने गुज़िश्ता दस साल के दौरान मग़रिबी ममालिक की जानिब से उठाए गए सवालों का जवाब देने की कोशिश की है लेकिन जब हम पुराने सवालात का जवाब देते हैं तो फिर एक नया सवाल दाग़ दिया जाता है। ये एक मनहूस चक्कर है जिस का हमें ख़ात्मा करना होगा।

TOPPOPULARRECENT