ईरान ने अमरीकी नेवी के अराकीन को रिहा कर दिया

ईरान ने अमरीकी  नेवी के अराकीन को रिहा कर दिया
Click for full image

ईरानी पानियों में दाख़िल होने वाले अमरीकी बहरी मिशन के दस अरकान को ईरान के पासदाराने इन्क़िलाब की तरफ़ से आज बुध को रिहा कर दिया गया है। पासदाराने की बहरीया के ऐडमीरल के मुताबिक़ मंगल को नेवीगेशन की ख़राबी के सबब ग़लती से ईरानी बहरी हदूद में दाख़िल होने वाली कश्तीयों के अमले के अराकीन को हिरासत में ले लिया गया था।

उनकी रिहाई के ऐलान से पहले ऐडमीरल अली फ़दावी ने इशारा दिया था कि इन अमरीकीयों को जल्द रिहा कर दिया जाएगा ताहम उन्हों ने कहा था कि तेहरान ने वाशिंगटन से इस वाक़िये के रुनुमा होने पर माफ़ी मांगने का मुतालबा किया है।

क़ब्लअज़ीं ईरान के रेवोलुशनरी गार्ड्स या पासदाराने इन्क़िलाब की बहरी फ़ोर्सेस के कमांडर ऐडमीरल अली फ़दावी ने सरकारी टैलीविज़न पर एक बयान देते हुए कहा था, ग़ैर पेशावराना अमल ख़लीज-ए-फारस में दो अमरीकी कश्तीयों और अमले के दस अरकान को हिरासत में लिए जाने के वाक़िये का सबब बना है।

ईरानी ऐडमीरल ने तफ़सीलात का ज़िक्र किए बग़ैर अपने बयान में कहा कि अमरीकी कश्तीयों पर सवार अमले की नक़लो हरकत इंतिहाई मशकूक और ग़ैर पेशावाराना थीं। उनके मुताबिक़, उनकी नक़ल और हरकत से मालूम हो रहा था कि अमरीकी बहरी अमले को इलाक़ाई सलामती के एहतिराम और इस बारे में अपनी ज़िम्मेदारीयों का कोई एहसास नहीं है।

Top Stories