Saturday , January 20 2018

ईरान पर यूरोपीय पाबंदीयां मज़ीद दो हफ़्तों के लिए मुअत्तल

European Parliament President Martin Schulz, left, speaks during a press conference with Iran's Parliament speaker Ali Larijani after their meeting in Tehran, Iran, Saturday, Nov. 7, 2015. (AP Photo/Ebrahim Noroozi)

यूरोपीय यूनीयन ने ईरान पर आयद पाबंदीयों को मज़ीद दो हफ़्तों के लिए मुंजमिद कर दिया है। इस इक़दाम से अक़वामे मुत्तहिदा की जानिब से ईरान की न्यूकलीयर मुआहिदे की पासदारी की तसदीक़ के बाद पाबंदीयों के मुकम्मल ख़ातमे का रास्ता साफ़ हो गया है।

जौहरी तवानाई से मुताल्लिक़ बैनुल अक़वामी एजेंसी [आई ए ई ए] की जानिब से जल्द ही ये ऐलान मुतवक़्क़े है कि ईरान जुलाई में आलमी ताक़तों के साथ होने वाले मुआहिदे के ऐन मुताबिक़ अब न्यूकलीयर हथियार हासिल नहीं कर सकता है।

यूरोपीय यूनीयन की ख़ारिजा उमूर सर्विस की जानिब जारी कर्दा एक बयान में बताया गया है कि “यूरोपीयन कौंसिल ने नवंबर 2013 के जॉइंट प्लान ऑफ़ ऐक्शन के मुताबिक़ ईरान के ख़िलाफ़ आयद कुछ पाबंदीयों को 28 जनवरी 2016 तक मज़ीद मुअत्तल कर दिया है।”

यूरोपीय यूनीयन के मुताबिक़ इन पाबंदीयों को मुंजमिद करने से जुलाई में होने वाले तारीख़ी मुआहिदे के इतलाक़ और पाबंदीयों को मुकम्मल तौर पर उठाने की तैयारीयां मुकम्मल करने का वक़्त मिल जाएगा।

TOPPOPULARRECENT