Monday , December 18 2017

ईरान पर हमले के लिए अपनी सरज़मीन इस्तेमाल नहीं होने देंगे

आज़रबाईजान (Azerbaijan) के वज़ीर-ए-दिफ़ाअ सफ़र अबीयेव (Safar Abiyev) ने कहा है कि इन का मुल्क ईरान पर हमले के लिए अपनी सरज़मीन इस्तेमाल करने की इजाज़त नहीं देगा। ईरानी मीडीया की रिपोर्टस में कहा गया है कि आज़रबाईजान के वज़ीर-ए-दिफ़ा साफ़राबीवफ़ ने तेहरान में

आज़रबाईजान (Azerbaijan) के वज़ीर-ए-दिफ़ाअ सफ़र अबीयेव (Safar Abiyev) ने कहा है कि इन का मुल्क ईरान पर हमले के लिए अपनी सरज़मीन इस्तेमाल करने की इजाज़त नहीं देगा। ईरानी मीडीया की रिपोर्टस में कहा गया है कि आज़रबाईजान के वज़ीर-ए-दिफ़ा साफ़राबीवफ़ ने तेहरान में अपने ईरानी हम मंसब अहमद वहीदी से मुलाक़ात की है जिसके बाद सफ़र अबीयेव (Safar Abiyev) ने कहा कि इनका मुल्क किसी भी भी सूरत-ए-हाल में अपनी सरज़मीन ईरान के ख़िलाफ़ इस्तेमाल करने की इजाज़त नहीं देगा।

इन का कहना था कि आज़रबाईजान(Azerbaijan)ख़ित्ते में अमन व सलामती चाहता है और दोनों मुल्कों के दरमयान मज़बूत फ़ौजी ताल्लुक़ात पर यक़ीन रखता है।आज़रबाईजान के अमेरीका और इसराईल से दोस्ताना ताल्लुक़ात हैं। ख़ित्ते की हालिया कशीदा सूरत-ए-हाल में आज़रबाईजान के वज़ीर-ए-दिफ़ाअ के दौरा ईरान को अहम क़रार दिया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT