Wednesday , December 13 2017

ईरान में आज ज़बरदस्त एहतिजाज का प्रोग्राम

ईरान ने इहानत इस्लाम पर मबनी फ़िल्म की मुज़म्मत की जिस की वजह से लीबिया में एक मुहलिक एहतिजाज किया गया जिस में अमरीकी सफ़ीर हलाक करदिया गया । ईरानी ज़राए इबलाग़ ने इत्तिला दी है कि इस इहानत अंगेज़ फ़िल्म के ख़िलाफ़ जुमेरात के दिन

ईरान ने इहानत इस्लाम पर मबनी फ़िल्म की मुज़म्मत की जिस की वजह से लीबिया में एक मुहलिक एहतिजाज किया गया जिस में अमरीकी सफ़ीर हलाक करदिया गया । ईरानी ज़राए इबलाग़ ने इत्तिला दी है कि इस इहानत अंगेज़ फ़िल्म के ख़िलाफ़ जुमेरात के दिन तेहरान में भी मुज़ाहरा किया जाएगा ।

वज़ारत-ए-ख़ारजा (विदेश मंत्रालय )के एक ब्यान में कहा गया है कि ये दलील कि फ़िल्म शौकिया तौर पर अमरीका में तैय्यार की गई है नाक़ाबिल-ए-क़बूल है और कहा कि हुकूमत अमरीका की ख़ामोशी से इस्लाम मुख़ालिफ़ ऐसे जराइम की हौसला अफ़्ज़ाई होती है ।

ईरान के ब्यान में बन ग़ाज़ी के अमरीकी क़ौंसल ख़ाना पर हमला का कोई ज़िक्र नहीं किया गया है । ईरानी ज़राए इबलाग़ बशमोल ख़बररसां इदारों अस्ना फ़ारसी और महर तमाम ने ख़बर दी है कि फ़िल्म के ख़िलाफ़ जुमेरात को 12 बजे दिन तेहरान में एहितजाजी मुज़ाहरा किया जाएगा

जो विस्ट सिफ़ारतख़ाना के रूबरू होगा जो ईरान अमरीका सिफ़ारती ताल्लुक़ात की अदमे मौजूदगी में ईरान में अमरीका के मफ़ादात का निगरान है ।

TOPPOPULARRECENT