Sunday , December 17 2017

ईसाई बिरादरी पर मज़ालिम के ख़िलाफ़ एहतेजाज

ईसाई बिरादरी पर मज़ालिम और मज़हबी पेशवाओं के क़त्ल वाक़ियात पर हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज के तौर पर तमाम अकलियती बिरादरियों के दानिश्वरों और मुफ़क्किरीन की तरफ से 31 जनवरी को 2:00 बजे दिन सी एस आई वेज़ली चर्च क्लाक टावर ता इंदिरा पार्क मुनज़

ईसाई बिरादरी पर मज़ालिम और मज़हबी पेशवाओं के क़त्ल वाक़ियात पर हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज के तौर पर तमाम अकलियती बिरादरियों के दानिश्वरों और मुफ़क्किरीन की तरफ से 31 जनवरी को 2:00 बजे दिन सी एस आई वेज़ली चर्च क्लाक टावर ता इंदिरा पार्क मुनज़्ज़म की जाएगी।

याद रहे कि आंध्र प्रदेश में एक बार फिर ईसाई बिरादरी को फ़िर्कापरस्त अनासिर की तरफ से निशाना बनाया जाने लगा है। हाल ही में ज़िला रंगारेड्डी के विक़ाराबाद में एक ईसाई पादरी के घर पर हमला करते हुए मोहलिक हथियारों से उन्हें क़त्ल करदिया गया।

इसी तरह मुंबई के लोक मानिया तिलक टर्मिनल से ईसाई बिरादरी से ताल्लुक़ रखने वाली रियासत की ख़ातून सॉफ्टवेर इंजीनियर का अग़वा करने के बाद इस्मत रेज़ि करके क़त्ल करदिया गया है।

इन दोनों वाक़ियात में पुलिस ने कोई पेशरफ़्त नहीं की और ना ही अभी तक क़ातिलों का सुराग़ लगाया जासका है। चुनाव से पहले बिरादरियों पर हमले मामूल बन गए हैं और फ़िर्कापरस्त अनासिर सियासी सरपरस्ती में ये घिनाओनी हरकतें करने लगे हैं।

इन दो वाक़ियात के अलावा भी ईसाई बिरादरी के मबलग़ीन और दुसरे लोगों को हिरासानी की शिकायतें आम हैं। हुकूमत और पूलिस मिशनरी अकलियतों को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने में नाकाम हैं।

हुकूमत के तसाहुल के ख़िलाफ़ बरोज़ जुमा 2:00 बजे दिन सी एस आई वेज़ली चर्च क्लाक टावर ता इंदिरा पार्क ख़ामोश एहतेजाजी रियाली का एहतेमाम किया गया है जिस में तमाम अकलियती बिरादरियों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद शिरकत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT