Thursday , December 14 2017

ई एन टी (ENT)हॉस्पिटल की अराज़ी पर क़ाबज़ीन की सरगर्मीयों को रोकने का मुतालिबा

हैदराबाद १६ अगस्त: ई एन टी सरकारी हॉस्पिटल कोठी की अराज़ी पर क़ाबज़ीन की जानिब से जारी तिजारती सरगर्मीयों को फ़ौरी रोकने और नाजायज़ क़ाबज़ीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का मुतालिबा करते हुए सी पी ऐम गोशा महल ज़ोन के क़ाइदीन म

हैदराबाद १६ अगस्त: ई एन टी सरकारी हॉस्पिटल कोठी की अराज़ी पर क़ाबज़ीन की जानिब से जारी तिजारती सरगर्मीयों को फ़ौरी रोकने और नाजायज़ क़ाबज़ीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का मुतालिबा करते हुए सी पी ऐम गोशा महल ज़ोन के क़ाइदीन मसरज़ पी नागेश्वर, मुहम्मद अय्यूब ख़ान ने ज़िला कुलैक्टर को एक याददाश्त पेश की।

इन क़ाइदीन ने सरकारी अराज़ी पर लैंड गिरा बरस की जानिब से की जा रही तिजारतीसरगर्मीयों पर हुकूमत की ख़ामोशी को अफ़सोसनाक क़रार देते हुए कहाकि हुकूमत सरकारीदवाख़ाना जहां रोज़ाना हलक़, कान और नाक के ईलाज के लिए लोग हज़ारों की तादाद में आते हैं।

ई एन टी हॉस्पिटल शहर का सब से बड़ा हॉस्पिटल है इस की अराज़ी पर नाजायज़ क़ब्ज़े हो जाने के बाद इस हॉस्पिटल के वजूद को भी ख़तरा लाहक़ हो गया है। इन क़ाइदीन ने लैंड गिरा बरस को इस अराज़ी से फ़ौरी बर्ख़ास्त करने का मुतालिबा किया औरअवाम से ख़ाहिश की कि ई एन टी हॉस्पिटल की एहमीयत को समझते हुए इस का तहफ़्फ़ुज़ करने की सुई-ओ-कोशिश करें।

TOPPOPULARRECENT