Thursday , July 19 2018

उट्नूर‌ में स्कूल पर हमले के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा

बरोज़ हफ़्ता मुस्तक़र उट्नूर‌ के सनशाइन इंग्लिश मीडियम स्कूल के सामने हुए एहतिजाज में एहितजाजियों ने शर अंगेज़ी का मुज़ाहरा करते हुए स्कूल के बाज़ू में मौजूद मुहसिन बिन सालिम के मकान पर और स्कूल पर हमला किया।जिसकी बिना पर स्कूलों के

बरोज़ हफ़्ता मुस्तक़र उट्नूर‌ के सनशाइन इंग्लिश मीडियम स्कूल के सामने हुए एहतिजाज में एहितजाजियों ने शर अंगेज़ी का मुज़ाहरा करते हुए स्कूल के बाज़ू में मौजूद मुहसिन बिन सालिम के मकान पर और स्कूल पर हमला किया।जिसकी बिना पर स्कूलों के डीवीझ़न एसोसीएशन‌ की ज़ेर क़ियादत स्कूली अमला ने ओटनोर के ए एस पी अंबर किशवर झा से शिकायत दर्ज कराई।

तफ़सीलात के बमूजब ख़ाना पूर में चंद्रा बाबू नायडू के दौरे पर ओटनोर से टी डी पी क़ाइदीन ने सनशाइन स्कूल की बस लेकर गए । जिसकी वजह से कड़म मंडल के क़रीब में एक तेलंगाना हामी बस हादिसे में हलाक होगया।तेलंगाना जय ए सी क़ाइदीन ने उसकी नाश के साथ स्कूल के सामने धरना मुनज़्ज़म किया।

इस धरने में चंद अश्रार ने मौके का फ़ायदा उठाने की कोशिश करते हुए स्कूल और मकान पर हमला किया। इस मौके पर सन शाईन स्कूल के करसपानडेंट मुहम्मद शब्बीर अली, और मकान मालिक मुहसिन बिन सालिम ने ए एस पी से मुतालिबा किया कि वो सख़्त कार्रवाई करते हुए हमला आवर ख़ातियों को कैफ़र किरदार तक पहुंचाएं।

इस मौके पर स्कूली अमला के अलावा डीवीझ़न स्कूलस एसोसीएशन‌ मैंबर नागिना,रामू,मिला रेड्डी,राजेश्वर,ओमाजी-ओ-दीगर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT