Sunday , December 17 2017

उत्तरप्रदेश में फ़तह के जुलूसों पर इमतिना

रियासत में फ़तह के जुलूसों पर इमतिना आइद करते हुए यूपी इंतेज़ामीया ने जुमा के इंतेख़ाबी नताइज की तैयारीयां मुकम्मल करली हैं। पुलिस और दीगर महिकमों को सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात की खासतौर पर उम्मीदवारों की हिफ़ाज़त के अहकाम दिए गए

रियासत में फ़तह के जुलूसों पर इमतिना आइद करते हुए यूपी इंतेज़ामीया ने जुमा के इंतेख़ाबी नताइज की तैयारीयां मुकम्मल करली हैं। पुलिस और दीगर महिकमों को सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात की खासतौर पर उम्मीदवारों की हिफ़ाज़त के अहकाम दिए गए हैं।

वीडियो कान्फ्रेंसिंग के ज़रिए इजलास की सदारत करते हुए रियासत के चीफ़ सेक्रेटरी जावेद उसमानी ने कहा कि किसी भी किस्म की कशीदगी और राय शुमारी के अमल में ख़ललअंदाज़ी करने वाले तशद्दुद और हुजूम को राय शुमारी मराकिज़ के पास जमा होने की इजाज़त ना दी जाये।

मराकिज़ राय शुमारी से 100 मीटर के फ़ासिले पर गाड़ीयों को रोक दिया जाये। उन्होंने सरकारी ओहदेदारों को हिदायत दी कि सख़्त चौकसी अज़ला में 15 दिन तक बरक़रार रखी जाये। ताकि किसी भी किस्म की कशीदगी और तशद्दुद का इंसिदाद होसके। फ़तह के जुलूसों पर सख़्ती से इमतिना की अमल आवरी कराने की हिदायत भी दे दी गई। कामयाब उम्मीदवारों खासतौर पर इंतेहाई अहम शख़्सियतों की हिफ़ाज़त को यक़ीनी बनाया जाये।

TOPPOPULARRECENT