Tuesday , April 24 2018

उप‌ चूनाव‌ के लिए तमाम तैयारीयां मुकम्मल

* सीआरपीएफ की 139 कंपनीयां बूलाइ गईं, चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर की वीडीयो कान्फ़्रैंस

* सीआरपीएफ की 139 कंपनीयां बूलाइ गईं, चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर की वीडीयो कान्फ़्रैंस
हैदराबाद । (सियासत न्यूज़) रीयासत( राज्य )में 12जून को एक लोक सभा और 18असेंबली हलक़ाजात(नीर्वाचन शेत्र)के लिए उप चुनाव‌ की तैयारीयों का चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर मिस्टर भंवरलाल ने मुताल्लिक़ा उच्च‌ पुलिस अधीकारि और रिटर्निंग ऑफीसर के साथ‌ वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया जायज़ा लिया।

उन्हों ने बताया कि 5मई को एक अहम इज्लास जुब्ली हाल बाग़ आम्मा में मुनाक़िद होगा,जिस से चीफ़ इलेक्शन कमिशनर मिस्टर एसवाई क़ुरैशी ख़िताब(संबोधन)करेंगे।

वीडीयो कान्फ़्रैंस के ज़रीया प्रेस संवाददाताओं से बातचीत करते हुए मिस्टर भंवरलाल ने बताया कि चूनाव के अख़लाकि नीयमों पर सख़्ती से अमल किया जा रहा है। बॉर्डर चैकपोस्ट, फ्लाइंग स्कोड , वीज्लेंस टीमें बनाइ गई हैं। इस के इलावा घर घर पहूंच कर फ़हरिस्त राय दहिंदगान (वोटींग देने वालों ) की जांच की जा रही है।

उन्हों ने उप चुनाव‌ के लिए सैंटर्ल आर्म्ड पुलिस फ़ोर्स की 139 कंपनीयां बूलाली हैं। एक में कंपनी 130 कर्मचारी होते है जिन्हें हस्सास और इंतिहाई हस्सास पोलिंग स्टेशनों पर तैनात‌ किया जाएगा।

उन्हों ने बताया कि गै़रक़ानूनी रुक़ूमात और अन्य चीजों जैसे शराब की मुंतक़ली पर नज़र रखने के लिए 134 चैकपोस्ट क़ायम किए जाएंगे। चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर ने कहा कि पुलिस चैकिंग के दौरान अब तक एक करोड़ 29 लाख 90 हज़ार रुपया की रक़म और 15 हज़ार 937 लीटर गै़रक़ानूनी शराब ज़बत की गई। 1460 लाईसंस याफ़ता असलीहा डिपाज़िट कराए गए और 1317 अफ़राद को पाबंद मचल्का बनाया गया।

उन्हों ने बताया कि गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों के सिल्सिला में 294 अफ़राद की गिरफ़्तारी अमल में आई और 548 मुक़द्दमात दर्ज किए गए।

एक सवाल के जवाब में मिस्टर भंवरलाल ने कहा कि आर टी सी बसों पर हुकूमत के इश्तिहारात निकाल देने की हिदायत दी गई है।

इस के इलावा इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनों की जांच भी मुकम्मल करली गई है। इस मौक़ा पर जनाब मुहम्मद फ़हीम साबरी ज्वाइंट स्टेट चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT