Sunday , December 17 2017

उमर गुल पाकिस्तानी क्रिकेट टीम में वापिस

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने ऐलान किया है कि फ़ास्ट बौलर उमर‌ गुल इतवार को क़ौमी क्रिकेट टीम में शामिल होने के लिए मुत्तहदा अरब इमारात पहुंच रहे हैं।

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने ऐलान किया है कि फ़ास्ट बौलर उमर‌ गुल इतवार को क़ौमी क्रिकेट टीम में शामिल होने के लिए मुत्तहदा अरब इमारात पहुंच रहे हैं।

पाकिस्तान की क़ौमी क्रिकेट टीम इस वक़्त श्रीलंका के ख़िलाफ़ पाँच एक रोज़ा मैचों के सीरीज़ खेल रही है जो इस वक़्त 1-1 से बराबर है। उमर‌ गुल ज़ख़मी होने की वजह से गुजिश्ता नौ माह से बैनुल-अक़वामी क्रिकेट से बाहर थे। वो पाकिस्तान के जुनूबी अफ़्रीक़ा के दौरा के दौरान ज़ख़मी हुए थे और ऑस्ट्रेलियाई शहर मैलबोर्न में उनके घुटने की सर्जरी हुई जिस के बाद उन्होंने पाकिस्तान में मुक़ामी क्रिकेट में शामिल हुई।

हफ़्ता के रोज़ पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के तर्जुमान ने कहा कि उमर‌ गुल को क़ौमी स्लैक्शन कमेटी और दौरे की टीम इंतिज़ामिया की दर्ख़ास्त पर भेजा जा रहा है। याद रहे कि दुबई में खेले जाने वाले दूसरे एक रोज़ा मैच में श्रीलंका ने पाकिस्तान को दो विकटों से मात दे कर सीरीज़ 1-1 से बराबर करदी थी जिस के बाद पाकिस्तानी टीम की इख़ततामी ओवर्स में बौलिंग पर शदीद तन्क़ीद की गई थी।

29 साला उमर‌ गुल को आखरी ओवर‌ में यार्कर करवाने का माहिर समझा जाता है। उन्होंने टेस्ट क्रिकेट में 163, एक रोज़ा क्रिकेट में 161 और टी 20 क्रिकेट में 74 विकटें ले रखी हैं। हाल ही में इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल ने आलमी क्रिकेट के मुख़्तलिफ़ ज़मरों में साल के बेहतरीन खिलाड़ियों के नामों का ऐलान किया जिस में टी 20 में साल की बेहतरीन कारकर्दगी के लिए उमर‌ गुल का इंतिख़ाब किया गया।

वाज़िह रहे कि टी 20 में साल की बेहतरीन कारकर्दगी के लिए उन्हें मार्च 2013 में जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ बेहतरीन बौलिंग की बुनियाद पर मुंतख़ब किया गया था।

TOPPOPULARRECENT