Saturday , December 16 2017

उर्दगान के महल की सेक्युरिटी पर 20 मिलियन डॉलर अख़राजात

तुर्की के सदर रजब तैयब उर्दगान की दूसरों को सादगी की तलक़ीन सर आँखों पर मगर उन के अपने आलीशान नए सदारती महल की तज़ईन और आराइश पर लाखों डॉलर के अख़राजात के बाद ये इन्किशाफ़ हुआ है कि महल की सेक्युरिटी पर 50 मिलियन तुर्की लेरा ( 20 मिलियन डॉ

तुर्की के सदर रजब तैयब उर्दगान की दूसरों को सादगी की तलक़ीन सर आँखों पर मगर उन के अपने आलीशान नए सदारती महल की तज़ईन और आराइश पर लाखों डॉलर के अख़राजात के बाद ये इन्किशाफ़ हुआ है कि महल की सेक्युरिटी पर 50 मिलियन तुर्की लेरा ( 20 मिलियन डॉलर) की रक़म फूंकी गई है।

तुर्क अख़बार मिल्लत ने अपनी एक हालिया रिपोर्ट में इन्किशाफ़ किया है कि सदर तैयब उर्दगान का नया सदारती महल गै़र क़ानूनी तरीक़े से तामीर किया गया है। ये महल अता तुर्क के क़ायम कर्दा फ़ार्म हाउज़ और जंगलात को काट कर तामीर किया गया है।

महल की सेक्युरिटी के लिए इस के आस पास 3000 खु़फ़ीया कैमरे नसब किए गए हैं। रिपोर्ट के मुताबिक़ तुर्की में इंसानी हुक़ूक़ की पामालियों की तहक़ीक़ात करने वाले इदारे के लिए सिर्फ़ चार मिलियन लेरा का बजट फ़राहम किया गया है जबकि सदर के शाही महल की सिर्फ़ हिफ़ाज़त और सेक्युरिटी के लिए 50 मिलियन लेरा की रखी गई है।

TOPPOPULARRECENT