Monday , December 11 2017

उर्दू कंप्यूटर सेंटर्स और लाइब्रेरीज़ की अक़्लीयती फाइनेंस कॉर्पोरेशन को मुंतकली

महकमा अक़्लीयती बहबूद ने उर्दू कम्पयूटर सेंटर्स और लाइब्रेरीज़ को अक़्लीयती फाइनेंस कॉर्पोरेशन को मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया है ताकि उन इदारों को अक़्लीयती तलबा के कोचिंग और तर्बीयती मराकज़ में तबदील किया जा सके। तेलंगाना में 43 कम्पयूटर ट्रेनिंग सेंटर्स और 30 उर्दू लाइब्रेरीज़ हैं जो पहले उर्दू अकेडमी के तहत थे जिन्हें बाद में डायरेक्टर अक़्लीयती बहबूद के तहत किया गया।

उर्दू अकेडमी के पास सिर्फ तनख़्वाहों की इजराई का अख़्तियार था। हालिया अर्सा में हुकूमत ने इन इदारों की कारकर्दगी का जायज़ा लेते हुए उन्हें मुस्तक़िल तौर पर ट्रेनिंग और कोचिंग मराकज़ में तबदील करने का फ़ैसला किया है चूँकि ये स्कीम अक़्लीयती फाइनेंस कॉर्पोरेशन के पास है लिहाज़ा कम्पयूटर सेंटर्स और उर्दू लाइब्रेरीज़ को कॉर्पोरेशन के तहत करने का फ़ैसला किया गया।

इस सिलसिला में सेक्रेट्री अक़्लीयती बहबूद सैयद उमर जलील ने बाक़ायदा अहकामात जारी कर दिए। सेक्रेट्री अक़्लीयती बहबूद सैयद उमर जलील ने बताया कि इन मराकज़ के मुलाज़मीन की ख़िदमात ख़त्म करने का कोई मन्सूबा नहीं है बरख़िलाफ़ उस के इन मराकज़ को अक़्लीयती तलबा के लिए मुख़्तलिफ़ कोचिंग और ट्रेनिंग सेंटर्स में तबदील किया जाएगा। उन्होंने बताया कि सेक्रेट्री डायरेक्टर उर्दू अकेडमी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर बहुत जल्द इन इदारों को फाइनेंस कॉर्पोरेशन के हवाले कर देंगे।

TOPPOPULARRECENT