Sunday , January 21 2018

उर्दू की तरक़्की केलिये उर्दू एक्सपो जैसे प्रोग्राम निहायत मुआवन

हैदरअٓबाद 25 नवंबर: उर्दू ज़बान की तरक़्की मादरी ज़बान के नई नस्ल को इस ज़बान से वाक़िफ़ करवाने में अपनी ज़बान की तारीख़ से वाक़िफ़ नहीं रहती हैं। उर्दू एक्सपो’उर्दू है जिस का नाम‘ से मोसूम जारी नुमाइश उर्दू का मुशाहिदा करते हुए ज़ाहिद अली खअं एडीटर सियासत और न्यूज़ एडीटर आमिर अली ख़ान ने क्या और कहा के मादरी ज़बान उर्दू के बच्चे जिस अंदाज़ से अपने एहसासात और ख़्यालात का इज़हार अछी तरह करसकते हैं और दूसरी ज़बान में नहीं करसकते।

अहाता सियासत के महबूब हुसैन जिगर हाल में सेंट्रल पब्लिक हाई स्कूल के ज़ेरे एहतेमाम इदारा सियासत के इश्तराक से जारी उर्दू एक्सपो में दूसरे दिन महबान उर्दू की कसीर तादाद ने शिरकत करके मुशाहिदा क्या। अٓग़ज़ से ही उर्दू वाले उमंड पड़े ना सिर्फ महबाने उर्दू बल्कि कई स्कूलस के ज़िम्मेदारान ने अपने स्कूली तलबा के साथ इस में शिरकत की।

अहमद उल्लाह क़ुरैशी प्रिंसिपल गर्वनमेंट जूनियर कालेज ने अपने तासुरात क़लम्बनिद करते हुए बताया कि यहां उर्दू जीती जागती शख़सीयत का रूप इख़्तयार करके हर अٓने वाले का इस्तेक़बाल करती है और इस से हम कलाम नज़र अٓती है।

ज़ाहिद अली खअं एडीटर सियासत ने इस नुमाइश की दो दिन तोसीअ का एलान क्या और ये नुमाइश 25 नवंबर और 26 नवंबर दिन में एक बजे ता 6 बजे जारी रहे गी। एम ए हमीद ने सेंट्रल स्कूल के तमाम तलबा जो इस में हिस्सा लिए इन की हौसला अफ़ज़ा करते हुए इस को मुख़तलिफ़ मुक़ामात पर अज़ीम पैमाने पर मुनाकिद करने की तिजावीज़ रखी।आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत ने एलान कया के वो माह दिसंबर में इस का वसीअ पैमाने पर इनइक़ाद होगा।

TOPPOPULARRECENT