Wednesday , December 13 2017

उर्दू यूनीवर्सिटी में आई ए एस की मुफ़्त कोचिंग

हैदराबाद 18 नवंबर (सियासत न्यूज़) मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी में आई ए एस के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों केलिए मुफ़्त कोचिंग का इंतिज़ाम किया जा रहा है। तफ़सीलात के बमूजब मानव की सिविल सरवेस अगज़ामनीशन कोचिंग एकेडेमी की जानिब से है

हैदराबाद 18 नवंबर (सियासत न्यूज़) मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी में आई ए एस के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों केलिए मुफ़्त कोचिंग का इंतिज़ाम किया जा रहा है। तफ़सीलात के बमूजब मानव की सिविल सरवेस अगज़ामनीशन कोचिंग एकेडेमी की जानिब से हैदराबाद में कल हिंद सरवेसस में शिरकत केलिए अक़ल्लीयती तलबा केलिए कोचिंग का इंतिज़ाम किया गया है। सी ऐस ई ओ कोचिंग एकेडेमी दरअसल बराए अक़ल्लीयती-ओ-ख़वातीन का एक सैंटर है जहां आई ए इस के ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों केलिए कोचिंग का इंतिज़ाम किया जा रहा है।

परीलमनरी प्रोग्राम 5 माही मुद्दत का होगा जिस का आग़ाज़ जनवरी में होगा । मानव की जानिब से दी जाने वाली मुफ़्त आई ए ऐस कोचिंग केलिए 100 उम्मीदवारों को दाख़िला दिया जाएगा जबकि 40 फ़ीसद नशिस्तें ख़वातीन केलिए महफ़ूज़ हैं। दाख़िला के वक़्त मुख़्तलिफ़ किस्म की बराए नाम फ़ीस उम्मीदवार को दाख़िल करनी होगी जिस में 500 रुपय रजिस्ट्रेशन फ़ीस, 800 रुपय लाइब्रेरी फ़ीस और 1000 रुपय कॉशन डिपाज़िट होंगी। मुफ़्त कोचिंग के ख़ाहिशमंद उम्मीदवार 12 डसमबर तक अपनी दरख़ास्त दाख़िल करसकते हैं।

जबकि दाख़िला के लिए टसट और इंटरव्यू 23 डसमबर को लिया जाएगा। इलावा अज़ीं 30 डसमबर को नताइज का ऐलान करने के बाद 18 जनवरी को कोचिंग क्लासेस का आग़ाज़ होगा। कोचिंग के दौरान लड़कों और लड़कीयों के लिए हॉस्टल में महिदूद नशिस्तों की सहूलत भी दस्तयाब है। दरख़ास्त ऑनलाइन देने के इलावा दरख़ास्त फ़ार्म वैब साईट www.manuu.ac.in से डाउन लोड या सी ऐस ई दफ़्तर वाक़्य यूनीवर्सिटी से हासिल करसकते हैं। ख़ाना पुरी के बाद फॉर्म्स 200 रुपय के डी डी के हमराह हैदराबाद में दाख़िल करने होंगे और डी डी किसी भी कौमियाए बैंक से मानव के नाम बनाई जानी चाहिए।

TOPPOPULARRECENT