Thursday , December 14 2017

उर्दू यूनीवर्सिटी में ख़िदमात के शोबा बैरूनी सरमाया कारी पर सेमिनार

हैदराबाद । मौलाना आज़ाद नेशनल उर्दू यूनीवर्सिटी डिपार्टमेंट आफ़ कॉमर्स एंड बिज्नेस मेनेज्मेंट की जानिब से दो रोज़ा क़ौमी सेमिनार बउनवान ख़िदमात के शोबा में बराह-ए-रास्त बैरूनी सरमाया कारी मवाक़े और चैलेंज्स का 22 और 23 मई को इनइक़ाद अम

हैदराबाद । मौलाना आज़ाद नेशनल उर्दू यूनीवर्सिटी डिपार्टमेंट आफ़ कॉमर्स एंड बिज्नेस मेनेज्मेंट की जानिब से दो रोज़ा क़ौमी सेमिनार बउनवान ख़िदमात के शोबा में बराह-ए-रास्त बैरूनी सरमाया कारी मवाक़े और चैलेंज्स का 22 और 23 मई को इनइक़ाद अमल में आरहा है ।

आर्गेनाईज़िंग सेक्रेटरी के बमूजब दिलचस्पी रखने वाले मक़ाला निगार सेमीनार 30 अप्रैल तक अपने मक़ाले की तल्खीस भेज सकते हैं । उन की मंज़ूरी की इत्तिला 5 मई को दी जाएगी । मुकम्मल मक़ाला दाख़िल करने की आख़िरी तारीख 12 मई रहेगी । कॉरपोरेट मंदूबीन के लिए रजिस्ट्रेशन फीस 500 रुपया माहिरीन तालीम के लिए 400 रुपया और तल्बा-ओ-रिसर्च स्कालर्स के लिए रजिस्ट्रेशन फीस 250 रुपया रहेगी ।

मुंतख़ब मक़ालों को आई एस बी एन नंबर के साथ किताबी शक्ल में शाए किया जाएगा ।

मज़ीद तफ़सीलात और फ़ार्म यूनीवर्सिटी वेब manuu.ac.in से डाउन लोड किये जा सकते हैं और फ़ोन नंबर 23008324 । 23008304 पर भी रब्त किया जा सकता है । इस के इलावा ई मेल [email protected] , [email protected] पर तल्खीस रवाना की जा सकती है ।।

TOPPOPULARRECENT