Thursday , December 14 2017

उलमाए दीन को श्रीलंका से रवानगी की हिदायत

कोलंबो 23 जनवरी (पी टी आई) श्रीलंका के ओहदेदारों ने 160 से ज़्यादा मुस्लिम उलमाए दीन को जिन में हिंदूस्तानी भी शामिल हैं श्रीलंका से रवाना हो जाने की हिदायत दी है और इल्ज़ाम आइद किया है कि उन्हों ने क़ानून इमीग्रेशन की ख़िलाफ़वरज़ी क

कोलंबो 23 जनवरी (पी टी आई) श्रीलंका के ओहदेदारों ने 160 से ज़्यादा मुस्लिम उलमाए दीन को जिन में हिंदूस्तानी भी शामिल हैं श्रीलंका से रवाना हो जाने की हिदायत दी है और इल्ज़ाम आइद किया है कि उन्हों ने क़ानून इमीग्रेशन की ख़िलाफ़वरज़ी की है क्योंकि उन्हें सयाहती वीज़ा पर श्रीलंका पहुंच कर दिनी तब्लीग़ की इजाज़त नहीं है।

इमीग्रेशन ओहदेदारों ने कहा कि तब्लीग़ी जमात के उलमाए दिन में से बेशतर का ताल्लुक़ हिंदूस्तान, पाकिस्तान, बंगला देश, मालदीप और अरब ममालिक से है गुज़श्ता माह सयाहती वीज़ा पर श्रीलंका में दाख़िल हुए थे लेकिन तब्लीग़ दीन की सरगर्मीयों में मसरूफ़ हैं। कंट्रोलर इमीग्रेशन चोला निंदा पीरीररा ने कहा कि उन्हें श्रीलंका से रवाना होने केलिए 31 जनवरी तक मोहलत दी गई है। ये फ़ैसला सयासी बुनियादों पर नहीं कयाग या बल्कि ये ख़ालिस वीज़ा के इस्तिहसाल का मुआमला है।

उलमाए दिन 30 दिन के सयाहती वीज़ा पर सिरी लंका में दाख़िल हुए थे जिस में इन की दरख़ास्त पर मज़ीद 2 माह तौसीअ की जा सकती है। लेकिन उन्हों ने सयाहती वीज़ा के शराइत की ख़िलाफ़वरज़ी की है जिन के तेहत उन्हें श्रीलंका में सयासी या मज़हबी सरगर्मीयों में शामिल नहीं होना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT