Wednesday , December 13 2017

उल्फ़ा के यौम तासीस पर आसाम पुलिस चौकस

आसाम में आइन्दा 7 अप्रैल को ममनूआ उल्फ़ा के यौम तासीस के तनाज़ुर में सख़्त चौकसी इख्तेयार कर ली गई है। पुलिस ने आज यहां कहा कि उल्फ़ा की जानिब से अपने यौम तासीस से क़बल मुम्किना हमलों को नाकाम बनाने के लिए हाई अलर्ट का हुक्म जारी किया

आसाम में आइन्दा 7 अप्रैल को ममनूआ उल्फ़ा के यौम तासीस के तनाज़ुर में सख़्त चौकसी इख्तेयार कर ली गई है। पुलिस ने आज यहां कहा कि उल्फ़ा की जानिब से अपने यौम तासीस से क़बल मुम्किना हमलों को नाकाम बनाने के लिए हाई अलर्ट का हुक्म जारी किया गया है।

उन्होंने कहा कि सारी रियासत बिलख़सूस बालाई आसाम के मख़दूश उल्फ़ा ग़लबा वाले इलाक़ों और ज़ीरीं आसाम के ज़िला ढोबरी में स्कियोरिटी सख़्त कर दी गई और अहम टाउंस में आने और जाने के रास्तों की नाका बंदी कर दी गई है। पुलिस ने कहा कि इन्टेलीजेंस इत्तेलाआत के मुताबिक़ उल्फ़ा कैडर्स यौम तासीस से क़ब्ल तख़रीबी सरगर्मीयों में मुलव्वस होने की मंसूबा बंदी कर रहे हैं ताकि अपनी मौजूदगी का एहसास दिला सकें।

पुलिस ने कहा कि इस तंज़ीम ने बड़ी भर्ती मुहिम भी शुरू कर रखी है और इनमें से बाअज़ मियांमार में अस्लाह ट्रेनिंग हासिल करने के बाद इस रियासत के लिए चल पड़े हैं।

TOPPOPULARRECENT