Friday , December 15 2017

उवैसी हिल्ज़ (शास्त्री पोरम रोड) में पानी के वाल की मरम्मत‌

हैदराबाद०६ अप्रैल(सियासत न्यूज़) उवैसी हिल्ज़ इलाक़ा में शास्त्री पोरम रोड पर पीने के पानी की पाइपलाइन के वाल में शिगाफ़ को जिस से पीने का पानी बे दरेग़ सड़क पर बह रहा था रोज़नामा सियासत की तवज्जा दहानी पर ओहदेदारों ने फ़ौरी हरकत

हैदराबाद०६ अप्रैल(सियासत न्यूज़) उवैसी हिल्ज़ इलाक़ा में शास्त्री पोरम रोड पर पीने के पानी की पाइपलाइन के वाल में शिगाफ़ को जिस से पीने का पानी बे दरेग़ सड़क पर बह रहा था रोज़नामा सियासत की तवज्जा दहानी पर ओहदेदारों ने फ़ौरी हरकत में आते हुए बंद करवा दिया ।

वाज़िह रहे कि उवैसी हिल्ज़ इलाक़ा में शास्त्री पोरम रोड पर पीने के पानी की पाइपलाइन के वाल से बे दरेग़ पानी बह रहा था और अवाम तक पानी पाइप लाईनों के ज़रीया सही तरीक़ा से नहीं पहुंच पारहा था। वाल की ख़राबी और पानी के सड़क पर बहने से मुहल्ला के अवाम को होरही तकालीफ़ को देखते हुए 21मार्च को रोज़नामा सियासत में एक ख़बर शाय करके ओहदेदारों की तवज्जा इस जानिब मबज़ूल करवाई गई।

बादअज़ां ओहदेदारों ने फ़ौरी हरकत में आते हुए इस वाल की पुख़्ता मुरम्मत करवाई । वाल की मुरम्मत के बाद पानी का बहना बंद हो जाने पर मुक़ामी अवाम ने मुसर्रत का इज़हार किया और ओहदेदारों की तवज्जो मबज़ूल करवाते हुए पीने के पानी को सड़क पर बहना बंद करवाने पर इंतिज़ामीया रोज़नामा सियासत से इज़हार-ए-तशक्कुर भी किया।

वाज़िह रहे कि पुराना शहर में एक तरफ़ जहां अवामी नुमाइंदे अवामी मसाइल से चशमपोशी करते हुए सयासी हालात पर तबसरा करने और अपने मुफ़ादात टटोलने में लगे हुए हैं तो दूसरी तरफ़ उर्दू सहाफ़त ओहदेदारों की तवज्जा अवामी मसाइल की तरफ़ मबज़ूल करवाते हुए मुआशरामें अपना रोल पूरी ज़िम्मेदारी के साथ अंजाम दे रही है। चाहे वो मुनि कुंडा की करोड़ों रुपय मालियती क़ीमती अराज़ी हो कि पुराना शहर के मामूली नौईयत के मसाइल उर्दू सहाफ़त पूरी ज़िम्मेदारी के साथ सेना सपुर्द होकर अवाम की बात हुकूमत तक पहुंचा रही है।

TOPPOPULARRECENT