Friday , December 15 2017

उसूल तालीम ही में मुफ़ाद-ए-मिली मुज़म्मिर

हैदराबाद । २३ फरवरी: सुलतान उल-उलूम एजूकेशन सोसायटी के बानी रुकन मौलाना पैर सय्यद शब्बीर नक़्शबंदी इफ़तिख़ारी चीरमन गवर्निंग कौंसल सुलतान उल-उलूम स्कूलस ने मुस्लमानों की नई नसल पर ज़ोर दिया है कि वो दीनी-ओ-असरी तालीम के हासिल कर

हैदराबाद । २३ फरवरी: सुलतान उल-उलूम एजूकेशन सोसायटी के बानी रुकन मौलाना पैर सय्यद शब्बीर नक़्शबंदी इफ़तिख़ारी चीरमन गवर्निंग कौंसल सुलतान उल-उलूम स्कूलस ने मुस्लमानों की नई नसल पर ज़ोर दिया है कि वो दीनी-ओ-असरी तालीम के हासिल करने में आगे आएं ।

उन्हों ने उसूल तालीम ही में मुफ़ाद मिली को नागुज़ीर क़रारदेते हुए वालदैन को मश्वरा दिया कि वो अपनी औलाद के किरदार साज़ी-ओ-बेहतर तर्बीयत केलिए अपने फ़र्ज़ को अदा करने से ग़फ़लत ना करें । वो यहां सुलतान उल-उलूम हाई स्कूल सय्यद अली चबूतरा के कल ग्रीन गार्डन फंक्शन हाल में मुनाक़िदा सालाना तक़रीबसे सदारती ख़िताब कर रहे थे ।

उन्हों ने सोसाइटी को मिल्लत-ए-इस्लामीया का असासा और मुस्लमानों की अमानत क़रार देते हुए कहा कि हर मोमिन का फ़र्ज़ है कि वो सोसाइटी के इस्तिहकाम और तरक़्क़ी केलिए हमारे साथ तआवुन करें । क़ब्लअज़ीं क़ारी अबदुलहकीम तालिब-ए-इल्म ने आयत क़ुरआन की तिलावत की और मुहम्मद अकमल ने नाअत शरीफ़पेश की ।

नायब सदर सोसाइटी जनाब ज़फ़र जावेद ने सोसाइटी को सैकूलर अज़म का आईना-ए-दार क़रार देते हुए कहा कि सोसाइटी के तमाम तालीमी इदारों में मुस्लमानों केइलावा दीगर बिरादरान वतन की नई नसल को ज़ेवर तालीम से आरास्ता करते हुए अपने क़ौमी-ओ-मिली फ़र्ज़ को अदा कररही है । जनाब मुहम्मद जाफ़र रुकन सोसायटी ने अपनीवालिदा मरहूमा के नाम से क़ायम करदा ट्रस्ट की जानिब से मआशी तौर पर कमज़ोर तलबा-ए-ओ- तालिबात को हर तरह से माली तआवुन का ऐलान किया । इस मौक़ा पर जनाब मुहम्मद फ़सीह उद्दीन प्रिंसिपल ने रिपोर्ट पेश की जबकि सोसाइटी के रहनमाऒ नेअसातिज़ा को बैस्ट टीचर के मोमनटो पेश किए और साथ ही तलबा-ए-ओ- तालिबात मेंमुख़्तलिफ़ शोबों में इनामात तक़सीम किए । आख़िर में स्कूल के तलबा-ए-ने नसीहत आमेज़ प्रोग्राम पेश किए । मुहतरमा फ़िर्दोस जहां वाइस प्रिंसिपल के शुक्रिया पर जलसा काइख़तताम अमल में आया ।

TOPPOPULARRECENT