Sunday , December 17 2017

उस्मानिया , काकतीया मेडीकल कॉलिजेस के लिए ज़ाइद नशिस्तें (सीटें)

मेडीकल कौंसिल आफ़ इंडिया की जानिब से आंधरा प्रदेश हाईकोर्ट की हालिया हिदायत के मुताबिक़ उस्मानिया और काकतीया मेडीकल कॉलिजेस में 19 जुलाई तक हर कॉलेज में 50 नशिस्तों का इज़ाफ़ा किया जाएगा । ये 100 नशिस्तें (सीटें) 20 जुलाई से शुरू होने

मेडीकल कौंसिल आफ़ इंडिया की जानिब से आंधरा प्रदेश हाईकोर्ट की हालिया हिदायत के मुताबिक़ उस्मानिया और काकतीया मेडीकल कॉलिजेस में 19 जुलाई तक हर कॉलेज में 50 नशिस्तों का इज़ाफ़ा किया जाएगा । ये 100 नशिस्तें (सीटें) 20 जुलाई से शुरू होने वाली मेडीकल कौंसलिंग में शामिल होंगी ।

इसके साथ रियासत के 40 मेडीकल कॉलिजेस में एम बी बी एस नशिस्तों की तादाद 5600 हो जाएगी ।इस दौरान हुकूमत ने मेडीकल कौंसिल आफ़ इंडिया में एक हलफ़नामा दाख़िल करते हुए कहा कि वो इन कॉलिजेस में नक़ाइस (गड़बड़ी) को एक माह के अंदर दूर करेगी जिन की निशानदेही क़ब्ल अज़ीं (पहले ही) मेडीकल कौंसिल आफ़ इंडिया की इंस्पेक्शन कमेटियों की जानिब से की गई थी ।

वज़ीर तिब्बी (स्वास्थ्य मंत्री) तालीम के मुरली और काकतीया मेडीकल कॉलेज के ओहदेदारों ने कल मेडीकल कौंसिल आफ़ इंडिया के बोर्ड आफ़ डायरेक्टर्स के चेयरमैन डाक्टर के के तलवार से मुलाक़ात की और उन पर ज़ोर दिया कि हाईकोर्ट के अहकाम (हुक्म ) के मुताबिक़ इन दो कॉलिजेस में नशिस्तों की तादाद में इज़ाफ़ा किया जाय । उन्हों ने हाईकोर्ट के हुक्म की एक कापी उन्हें हवाला की ।

TOPPOPULARRECENT