Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / उस्मानिया दवाख़ाने का इन्हिदाम यक़ीनी

उस्मानिया दवाख़ाने का इन्हिदाम यक़ीनी

हैदराबाद 07 अगस्त:वज़ीर सिनेमेटोग्राफी कमर्शियल टैक्स रुकने असेंबली सनअतनगर श्रीनिवास यादव ने ग़ैर मुतवक़्क़े तरीक़े से उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल का दौरा किया।

बताया जाता हैके इस मौके पर उन्होंने उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल के ओहदेदारों की हॉस्पिटल को महनदम करने की ज़हन साज़ी किया है।

एसा मालूम होता हैके चीफ़ मिनिस्टर किसी खु़फ़ीया एजंडे पर अमल आवरी कर रहे हैं। अवाम की ब्रहमी को कुछ हद तक कम करने के ख़्याल से चीफ़ मिनिस्टर दो दिन पहले हॉस्पिटल को मुंहदम करने के इरादे से दसतबरदारी का एलान किया था।

लेकिन आज के श्रीनिवास यादव के दौरे से एसा मालूम होता हैके चीफ़ मिनिस्टर महिज़ अवाम की ब्रहमी को देखते हुए इस किस्म का एलान किया है।

ज़राए के बमूजब श्रीनिवास यादव ने उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल को अचानक पहुंच गए और हॉस्पिटल के ज़िम्मेदारान से मुलाक़ात करके मुख़्तसर वक़फ़े में दवाखाने से निकल गए। हॉस्पिटल ज़राए के बमूजब यादव ने इमारत की मख़दोशी और डॉक्टर्स मरीज़ों को ख़तरा लाहक़ होने का बहाना बना कर हॉस्पिटल की क़दीम हेरिटेज इमारत को मुंहदम करने के मुताल्लिक़ बावर करवाया है।

वापसी से पहले मीडीया से बात करते हुए श्रीनिवास यादव ने दवाखाने में ख़िदमात अंजाम दे रहे डॉक्टर्स की ज़िंदगीयों को ख़तरा लाहक़ क़रार देते हुए दवाख़ाना उस्मानिया की क़दीम इमारत को गिराते हुए वहां पर एक नई इमारत की तामीर को लाज़िमी क़रार दिया।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना दवाख़ाने की क़दीम इमारत को गिराते हुए वहां पर एक नई इमारत तामीर करने का मन्सूबा रखती है । नई इमारत का नाम भी उस्मानिया दवाख़ाना ही होगा और इस में आसिफ़ जाहि दौर के हुकमरानों की तसावीर भी आवेज़ां किए जाऐंगे। इस दौरान सीनीयर कमीयूनिसट क़ाइद सदर क़ौमी तंज़ीम इन्साफ़ सय्यद अज़ीज़ पाशाह सदर नशीन एच ए एस इंडिया मौलाना सय्यद तारिक़ कादरी सदर हेल्प हैदराबाद मेजर कादरी चैरमैन दवाख़ाना उस्मानिया के दौरे पर ब्रहमी का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT