Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तलबा का आज बंद

उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तलबा का आज बंद

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: उस्मानिया यूनीवर्सिटी कॉन्वोकेशन के मौके पर रियास्ती गवर्नर ई एस ईल नरसिम्हन की शिरकत के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज बाअज़ तलबा तंज़ीमों ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी बंद का एलान किया है । रियास्ती गवर्नर के मुबयना तौर पर म

हैदराबाद 07 फ़बरोरी: उस्मानिया यूनीवर्सिटी कॉन्वोकेशन के मौके पर रियास्ती गवर्नर ई एस ईल नरसिम्हन की शिरकत के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज बाअज़ तलबा तंज़ीमों ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी बंद का एलान किया है । रियास्ती गवर्नर के मुबयना तौर पर मुख़ालिफ़ तेलंगाना मौक़िफ़ के ख़िलाफ़ बतौर‍ए‍एतेजाज ये एलान किया गया ।

उस्मानिया यूनीवर्सिटी का कॉन्वोकेशन आज मुक़र्रर है जिस में गवर्नर ई एस ईल नरसिम्हन मेहमान ख़ुसूसी होंगे । तलबा तंज़ीम पी डी एसयू ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी बंद की अपील की है । तंज़ीम ने इल्ज़ाम आइद किया कि गवर्नर ने तेलंगाना के ख़िलाफ़ कांग्रेस आला कमान और मर्कज़ी हुकूमत को रिपोर्ट पेश की है ।

लिहाज़ा यूनीवर्सिटी में उन की आमद के मौके पर बतौर-ए‍एहतेजाज बंद का फ़ैसला किया गया । यूनीवर्सिटी में अलहदा तेलंगाना की हामी बाअज़ दीगर तलबा तंज़ीमों ने बंद की इस अपील की ताईद की है। वाज़िह रहे कि उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तलबा अलहदा तेलंगाना तहरीक में आगे हैं और हमेशा तहरीक में शिद्दत के मौके पर यूनीवर्सिटी में कशीदगी पैदा होजाती है ।

इसी दौरान यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर सत्य नाराय‌ना ने कॉन्वोकेशन के मौके पर यूनीवर्सिटी बंद की अपील पर अफ़सोस का इज़हार किया है । उन्हों ने कहा कि कॉन्वोकेशन के मौके पर तलबा की तरफ से किसी तरह के एहतिजाज का फ़ैसला मुनासिब नहीं है ।

उन्हों ने तलबा से एहतेजाज से दसतबरदारी की अपील की है । कॉन्वोकेशन के मौके पर किसी भी सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए वाइस चांसलर ने पुलिस के ओहदेदारों से बातचीत की है । इसी दौरान इस कॉन्वोकेशन के सिलसिले में पुलिस ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी और इस के बाहर भारी इंतेज़ामात किए हैं ।तलबा तंज़ीमों की तरफ से बंद की अपील के पेशे नज़र एहतियाती इक़दामात के तौर पर ज़ाइद पुलिस फ़ोर्स को तायुनात किया गया है ।

कॉन्वोकेशन के मुक़ाम टाईगोर आडीटोरीयम को पुलिस ने अमलन अपनी तहवील में ले लिया है । पुलिस कॉन्वोकेशन के दौरान तलबा को सख़्त तलाशी के बाद ही आडीटोरीयम में शिरकत की इजाज़त देगी । दावत नामों के ज़रीये ही तलबा को दाख़िले की इजाज़त होगी ।

TOPPOPULARRECENT