Saturday , November 25 2017
Home / Hyderabad News / उस्मानिया यूनीवर्सिटी में बीफ फेस्टिवल रोकने पुलिस चौकस

उस्मानिया यूनीवर्सिटी में बीफ फेस्टिवल रोकने पुलिस चौकस

हैदराबाद 05 दिसंबर: उस्मानिया यूनीवर्सिटी में तलबा-ए-के हरीफ़ कैम्पस के दरमियान तसादुम टालने के लिए पुलिस ने चौकसी इख़तियार की है।तलबा तन्ज़ीमों ने एक ही दिन बीफ और पोर्क फेस्टिवल मनाने का फ़ैसला किया है।

पुलिस ने यूनीवर्सिटी में एसे किसी भी सरगर्मी की इजाज़त ना देने का एलान किया जिससे अमन को ख़तरा पैदा हो। डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्ट ज़ोन ए रवींद्र ने कहा कि यूनीवर्सिटी में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी के लिए पुलिस आइन्दा 8 दिनों तक चौकसी इख़तियार करेगी।

उस्मानिया यूनीवर्सिटी में आईंदा हफ़्ता फेस्टिवल़्स मनाने का फ़ैसला किया है। पुलिस ने किसी भी तलबा-ए-तन्ज़ीमों और ग्रुपों की तरफ से यूनीवर्सिटी में कोई भी फेस्टिवल मनाने की इजाज़त ना देने का फ़ैसला किया है।

डी सी पी ने तलबा से ख़ाहिश की के वो अमन की बरक़रारी को यक़ीनी बनाने के लिए पुलिस से तआवुन करें। यूनीवर्सिटी में अमन-ओ-अमान की बरक़रारी को यक़ीनी बनाने तमाम इक़दामात किए जा रहे हैं। बाएं बाज़ू तलबा तन्ज़ीमों ने एलान किया हैके वो कै10 दिसंबर को किसी भी सूरत में बीफ फेस्टिवल मनाएंगे।

उसी दिन आलमी यौम इन्सानी हुक़ूक़ भी मनाया जा रहा है। तलबा की दूसरी तन्ज़ीमों ने एलान किया हैके वो उसी दिन कैम्पस में मुतवाज़ी तौर पर पोर्क फेस्टिवल मनाएंगे। इस से तलबा के दो ग्रुपस में टकराओ का अंदेशा है।

TOPPOPULARRECENT