Saturday , December 16 2017

उस्मानिया यूनीवर्सिटी में संगबारी, पुलिस लाठी चार्ज

हैदराबाद 24 मार्च: उस्मानिया यूनीवर्सिटी कैंपस में वाटर टैंक से मज़दूर की लाश की मुंतकली के दौरान कशीदगी पैदा हो गई जिसके नतीजे में पुलिस ने लाठी चार्ज किया और आँसू गैस शैल बरसाए। इस वाक़िये में 13 पुलिस मुलाज़मीन ज़ख़मी हो गए। सरकारी इमलाक को नुक़्सान पहुंचाने के इल्ज़ाम में पुलिस ने 5 मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं।

तफ़सीलात के मुताबिक 25 साला बी सलारी बाबू उर्फ़ बाबा जो पेशे से मज़दूर बताया गया है, 21 मार्च को अपने मकान वाक़्ये मानकीशोरनगर मुत्तसिल उस्मानिया यूनीवर्सिटी इलाके से लापता था और उस की लाश यूनीवर्सिटी में वाक़्ये वाटर टैंक से मिली। गांधी हॉस्पिटल के मुर्दा-ख़ाना मुंतक़िल करने के दौरान अचानक स्टूडेंट्स का एक ग्रुप वहां पहूंच गया और लाश की मुंतकली पर एतराज़ करते हुए मुतवफ़्फ़ी के यूनीवर्सिटी का तालिब-इल्म होने का दावा किया।

पुलिस ने मुतवफ़्फ़ी के आधार कार्ड, राशन कार्ड और इस के मोबाईल फ़ोन की मदद से इस की शिनाख़्त करली और इस के अफ़रादे ख़ानदान को भी इस की मौत की इत्तेला दी। कुछ ही देर में 3 हज़ार स्टूडेंट्स का हुजूम यूनीवर्सिटी अहाते में जमा हो गया और इस मौत की तहक़ीक़ात करवाने, मुतवफ़्फ़ी के ख़ुदकुश नोट को आम करने और जाये हादसे पर ही पोस्टमार्टम करने का मुतालिबा किया।
ईसी दौरान ज़िला महबूबनगर आलिमपूर के रुकने असेंबली संपत कुमार ने भी यूनीवर्सिटी पहूंच कर स्टूडेंट्स के सात सलारी बाबू की मौत की तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया।

मुतवफ़्फ़ी के रिश्तेदार बिशमोल उस की माँ यूनीवर्सिटी अहाता पहूंच कर लाश की शनाख़्त करली और सलारी बाबू को पेशे से मज़दूर बताया लेकिन स्टूडेंट्स अपनी ज़िद पर अड़े रहे जिसके नतीजे में पुलिस की एक ख़ुसूसी टीम ने लाश को खु़फ़ीया तरीके से गांधी हॉस्पिटल के मुर्दा-ख़ाना मुंतक़िल किया जिसकी इत्तेला पर यूनीवर्सिटी स्टूडेंट्स ब्रहम हो गए और अचानक पुलिस मुलाज़मीन पर संगबारी शुरू कर दी। पुलिस ने स्टूडेंट्स को मुंतशिर करने के लिए लाठी चार्ज किया और आँसू गैस शल बरसाए। स्टूडेंट्स की संगबारी 13 पुलिस मुलाज़मीन डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्टज़ोन वी रवींद्र, एडीशनल डिप्टी कमिशनर पुलिस उल्टी चंद्रशेखर और दुसरे पुलिस मुलाज़मीन ज़ख़मी हो गए।

स्टूडेंट्स की संगबारी मैं आलमपूर रुकने असेंबली की गाड़ी भी तबाह हो गई। उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस ने इस वाक़िये से मुताल्लिक़ 5 मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और संगबारी और अत्याचार में शामिल स्टूडेंट्स की वीडियोग्राफी के ज़रीये शिनाख़्त की जा रही है और टास्क फ़ोर्स की तरफ से अनक़रीब ख़ातियों की गिरफ़्तारी अमल में लाई जाएगी।

TOPPOPULARRECENT