Monday , December 18 2017

एक और टाइगर शंकर राव‌ दलित टाइगर : बेटी का दावा

हैदाबाद 04 फ़बरोरी: साबिक़ रियास्ती वज़ीर और कांग्रेस के मौजूदा रुकन एसम्बली डाक्टर पी शंकरराव‌ की दुख़तर सुष्मीता ने अपने वालिद को दलित टाइगर क़रार देते हुए एस ओहदा का इज़हार किया कि वो रिश्वत ख़ोरों के ख़िलाफ़ अपनी जद्द-ओ-जहद नहीं रोक

हैदाबाद 04 फ़बरोरी: साबिक़ रियास्ती वज़ीर और कांग्रेस के मौजूदा रुकन एसम्बली डाक्टर पी शंकरराव‌ की दुख़तर सुष्मीता ने अपने वालिद को दलित टाइगर क़रार देते हुए एस ओहदा का इज़हार किया कि वो रिश्वत ख़ोरों के ख़िलाफ़ अपनी जद्द-ओ-जहद नहीं रोकेंगे ।

सुष्मीता ने जो अपने वालिद की गिरफ़्तारी और पुलिस की तरफ से उन की इहानत के वाक़िये पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत कर रहें थीं कहा कि डाक्टर शंकर राव‌ ने अक्टूबर में चंद अफ़राद के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दायर किया था और 31 जनवरी को उन की गिरफ़्तारी के पसेपर्दा वही अफ़राद कारफ़रमा हैं ।

सुष्मीता ने सवाल किया कि उन के वालिद की गिरफ़्तारी के मौके पर पुलिस ने जो सुलूक रवा रखा क्या मजलिस क़ाइदीन असद उद्दीन ओवैसी और अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ भी एसा ही सुलूक किया गया था । सुष्मिता ने इल्ज़ाम आइद किया कि उन के वालिद चूँके एक दलित हैं इस लिए पुलिस ने उन के साथ ज़ालिमाना बरता किया ।

TOPPOPULARRECENT