Monday , December 18 2017

एक लाख मुलाज़मतों पर तक़र्रुत कब होंगे?: नरसा रेड्डी

करीमनगर 23जुलाई:चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने रियासत में एक लाख मुलाज़िमतों पर तक़र्रुत का एलान तो कर दिया लेकिन इस ताल्लुक़ से आलामीया कब जारी होगा? इस एलान को कई माह गुज़र चुके हैं , रोज़गार के इंतेज़ार में दो बेरोज़गार नौजवानों ने ख़ुदकुशी करली।

उनकी मौत के ज़िम्मेदार के सी आर और हुकूमत तेलंगाना हैं। तेलुगु देशम रियासती तर्जुमान एन नरसा रेड्डी यहां नवा तेलंगाना विद्यार्थी संगम रियासती सदर विनोद रेड्डी की अपने हामीयों के हमराह टी एस एन एस एफ़ में शिरकत के मौके पर मुनाक़िदा तक़रीब में बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी ख़िताब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने सवाल किया कि एक लाख मुलाज़मतों पर तक़र्रुत पर अमल क्यों नहीं होरहा है। उन्होंने मुतालिबा किया कि बेरोज़गार अफ़राद को मायूसी से बचाने के लिए फ़ौरी तौर पर आलामीया जारी किया जाये और तक़र्रुत अमल में लाए जाएं।

उन्होंने कहा कि तलबा बिरादरी की क़ुर्बानीयों का फल के सी आर और उनके अहले ख़ानदान खा रहे हैं। इस मौके पर पार्टी ज़िला सदर रमना राव‌ की एन एस एफ़ रियास्ती सदर सी मधूसुदन ने भी ख़िताब करते हुए के सी आर से एक लाख मुलाज़िमतों पर तक़र्रुत के वादे को पूरा करने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT