Monday , December 18 2017

एग्ज़िट पोल पर 28 जनवरीता 3 मार्च पाबंदी: इलेक्शन कमीशन

देहरादून, २३ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन आफ़ इंडिया ने पाँच रियास्तों के असैंबली इंतेख़ाबात के दौरान एग्ज़िट पोल पर पाबंदी आइद की है। यहां एक ब्यान में चीफ़ इलेक्ट्रोल ऑफीसर उत्तराखंड राधा राटोरी ने कहा कि अवामी नुमाइंदगान क़ानू

देहरादून, २३ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन आफ़ इंडिया ने पाँच रियास्तों के असैंबली इंतेख़ाबात के दौरान एग्ज़िट पोल पर पाबंदी आइद की है। यहां एक ब्यान में चीफ़ इलेक्ट्रोल ऑफीसर उत्तराखंड राधा राटोरी ने कहा कि अवामी नुमाइंदगान क़ानून 1951-ए-के कारआमद दफ़आत के मुताबिक़ इलैक्शन कमीशन आफ़ इंडिया ने 28 जनवरी 2012-ए-सुबह सात बजे से 3 मार्च 2012-ए-शाम पाँच बजकर तीस मिनट के दरमयान एग्ज़िट पोल पर पाबंदी आइद की है।

इस मुद्दत के दौरान किसी किस्म का एग्ज़िट पोल या एग्ज़िट पोल के नताइज का ऐलान ममनू होगा। जब कि मणि पर मैं 28 जनवरी राय दही का पहला दिन है। गोवा और उत्तरप्रदेश में 3 मार्च को आख़िरी राय दही होगी। राटोरी ने कहा कि दफ़आत के तहत कोई भी ओपिनियन पोल या कोई दीगर इंतेख़ाबी सर्वे के नताइज के बिशमोल किसी किस्म का इंतेख़ाबी मुआमला पेश करना या किसी इलेक्ट्रानिक मीडीया की तरफ़ से इस तरह की क़ियास आराई करना मुरव्वजा क़वाइद के मुताबिक़ ख़िलाफ़वर्ज़ी होगी।

TOPPOPULARRECENT