एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस क़ाइदीन नज़रबंद

एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस क़ाइदीन नज़रबंद
श्रीनगर, 02 अप्रेल: एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस के क़ाइदीन बिशमोल सदर नशीन मीर वाइज़ उमर फ़ारूक़ को आज नज़रबंद करदिया गया क्योंकि उन्होंने ये ऐलान किया था कि वो पार्लियामेंट हमले के मुल्ज़िम अफ़ज़ल गुरु जिसे फांसी दी जा चुकी है, के

श्रीनगर, 02 अप्रेल: एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस के क़ाइदीन बिशमोल सदर नशीन मीर वाइज़ उमर फ़ारूक़ को आज नज़रबंद करदिया गया क्योंकि उन्होंने ये ऐलान किया था कि वो पार्लियामेंट हमले के मुल्ज़िम अफ़ज़ल गुरु जिसे फांसी दी जा चुकी है, के अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात करेंगे। मीर वाइज़ उमर फ़ारूक़ के इलावा हुर्रियत के चीफ एगज़ेकेटिव रुकन आग़ा सय्यद हुस्न अलसफ़वी अलमोसवी ज़फ़र अकबर भट्ट और सदर नशीन के मुशीर शहीदुल इस्लाम शामिल हैं।

सरकारी ज़राए ने बताया कि मीर वाइज़ उमर फ़ारूक़ ने कल ऐलान किया था कि वो हुर्रियत के दीगर क़ाइदीन के साथ सोपोर में अफ़ज़ल गुरु के मकान पहुंच कर अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात करेंगे,लेकिन हुक्काम ने इस ऐलान के बाद लाएंड आर्डर के मसले को मद्द-ए-नज़र रखते हुए तमाम क़ाइदीन की ऩजरबंदी का ऐलान करदिया। दरें असना सदर नशीन हुर्रियत ने कहा कि उन्हें चूँकि पहले दिल्ली में और बादअज़ां यहां नज़रबंद रखा गया था। लिहाज़ा 9 फरवरी को तिहाड़ जेल में अफ़ज़‌ल गुरु को फांसी दीए जाने के बाद वो इस के अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात नहीं कर सके।

Top Stories