Thursday , December 14 2017

एथोपीया के फ़ौजी दस्ते सोमालीया में दाख़िल होगए

मोगादीशू 1 फरवरी(राइटर्स) एथोपीया के फ़ौजी दस्ते एक बार फिर सरहद उबूर कर के सोमालीया में दाख़िल होगए। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ एथोपीन फ़ौज के कई दस्ते सरहद उबूर करके सोमालीया में दाख़िल होगए हैं और अब वो अलशबाब मलेशिया के अहम ठिक

मोगादीशू 1 फरवरी(राइटर्स) एथोपीया के फ़ौजी दस्ते एक बार फिर सरहद उबूर कर के सोमालीया में दाख़िल होगए। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ एथोपीन फ़ौज के कई दस्ते सरहद उबूर करके सोमालीया में दाख़िल होगए हैं और अब वो अलशबाब मलेशिया के अहम ठिकानों की जानिब पेशक़दमी कररहे हैं। ज़राए के मुताबिक़ फ़ौज दाख़िल होने से ये ज़ाहिरहोता है कि इस्लाम पसंद अस्करीयत पसंद तंज़ीम के ख़िलाफ़ एक नई फ़ौजी कार्रवाई शुरू होने वाली है।

दूसरी जानिब सोमाली फ़ौज के ओहदेदारों का कहना है कि एथोपीन फ़ौजी दस्ते जुनूब मग़रिबी इलाक़े तक में पहुंच चुके हैं ये वो इलाक़ा है जहां से अहम सड़केंख़लीज और बाक़ौल के इलाक़ों की जानिब जाती हैं जहां शबाब तंज़ीम का क़बज़ा है । ओहदेदारों का कहना है कि शबाब को सोमालीया और एथोपीया के फ़ौजी दस्तों से मुक़ाबले के साथ साथ अब कीनीया के फ़ौजी दस्तों का भी सामना है जो अक्तूबर में सोमालीया में दाख़िल हुए थे जबकि दार-उल-हकूमत मोगा देशो में अफ़्रीक़ी यूनीयन के फ़ौजी दस्तेहिफ़ाज़त केलिए मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT