Sunday , December 17 2017

एन आई ए चार्चशीट की आइन्दा माह समाअत

नई दिल्ली

नई दिल्ली

एक ख़ुसूसी अदालत ने ममनूआ हिज़्बुल-मुजाहिदीन के दहशतगर्द क़रार दिए गए सय्यद लियाकत शाह को क्लीन चिट देने एन आई ए की चार्च शीट की समाअत करने 7 मई की तारीख मुक़र्रर की है। दो साल क़बल लियाकत को दिल्ली पुलिस के ख़ुसूसी सेल ने गिरफ़्तार किया था।

इस मसले पर ज़िला जज अमरनाथ ने बंद कमरे की कार्रवाई के दौरान समाअत की थी। उन्होंने आइन्दा समाअत मई तक मुल्तवी करदी और कहा कि इस सिलसिले में अदालत को अभी दिल्ली हाइकोर्ट से आलामीया मौसूल नहीं हुआ है जिस में सेशन अदालत को मुक़द्दमे की समाअत का मजाज़ गिरदाना गया हो।

ज़राए ने कहा कि हालाँकि एन आई ए ने कहा कि ख़ुसूसी अदालत को मुक़द्दमे की समाअत का इख़तियार दिया गया है लेकिन जज ने कहा कि वो दिल्ली हाइकोर्ट से तहरीरी हदएतनामा मिलने के बाद ही मुक़द्दमा की समाअत करेंगे । सय्यद लियाकत शाह ने गुज़िशता समाअत में अपने वकील के ज़रिए अदालत की कार्रवाई में शख़्सी हाज़िरी से असतसनी की दरख़ास्त दायर की थी ताहम वो आज अदालत में हाज़िर हुए।

एन आई ए ने अपनी चार्च शीट में मफ़रूर मुल्ज़िम साबिर ख़ान पठान को कलीदी मुल्ज़िम क़रार दिया और कहा कि उसी ने लियाकत शाह के सामान में हथियार छुपाए थे ताकि उसे दहशतगर्द क़रार दिया जा सके। एन आई ए ने चार्च शीट में लियाकत शाह को दहशतगर्दी के इल्ज़ामात से बरी करदिया था।

TOPPOPULARRECENT