Monday , December 11 2017

एन आर आईज़ के लिए सनअती पार्क और हाओज़िंग कॉलोनी की तजवीज़

हैदराबाद 18 अगस्त: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने एन आर आईज़ को तेलंगाना का असासा क़रार देते हुए तेलंगाना हुकूमत एन आर आईज़ को केराला के तर्ज़ पर तमाम सहूलतें फ़राहम करने के लिए संजीदा है।

एन आर आईज़ हाओज़िंग कॉलोनी इंडस्ट्रीयल पार्क वग़ैरा के लिए भी अमली इक़दामात किए जा रहे हैं।

एन आर आईज़ भी तेलंगाना में सरमाया कारी करते हुए सुनहरे तेलंगाना रियासत की तशकील में हुकूमत से तआवुन करें।

तेलंगाना के मसाइल पर ग़ौर करने और इस का हल निकालने के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने आज़म फंक्शन हाल में एन आर आईज़ की एक मीटिंग तलब किया और से ख़िताब करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ एन आर आयम की तरक़्क़ी फ़लाह-ओ-बहबूद और उनके बच्चों को आला तालीम के अलावा दूसरी सहूलतें फ़राहम करने के मुआमले में संजीदा है।

हुकूमत मुसलमानों को 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के मुआमले में अह्द की पाबंद है। मुसलमानों को भी अपने मसाइल हल करने के लिए जमाती वाबस्तगी से बालातर हो कर काम करने की ज़रूरत है। आरिफ़ क़ुरैशी (जेद्दाह ) ने कहा कि मुहम्मद महमूद अली पहले एसे डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर हैं जिन्हों ने एन आर आईज़ के मसाइल जानने के लिए उनकी मीटिंग तलब किया है।

कई क़ाइदीन आए दावतें क़बूल की मसाइल पर मबनी नुमाइंदगीयाँ वसूल की और चले गए कुछ काम हुए और कुछ काम नहीं हुए ताहम हमें मुहम्मद महमूद अली से काफ़ी उम्मीदें वाबस्ता हैं। उन्होंने एन आर आयम के मसाइल पर मुश्तमिल एक याददाश्त डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को पेश की।

कांग्रेस के क़ाइदीन ख़लीक़ उल रहमान और जाबिर पटेल ने भी एन आर आईज़ के मसाइल पर रोशनी डालते हुए उन्हें हल करने का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया और मुहम्मद महमूद अली को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाने पर चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के सी आर से इज़हार-ए-तशक्कुर क्या।

क़ुदरत नवाम बेग ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिए । इस तक़रीब में इक़बाल ख़ान अज़ीम अल्लाह मुहसिन अली ज़हूर बेग ज्योति रेड्डी हबीबउल्लाह के इलावा दूसरे एन आर आईज़ ने भी शिरकत की । तक़रीब के बाद नित्य मुशायरा का भी एहतिमाम किया गया ।

TOPPOPULARRECENT