Sunday , September 23 2018

एन आर आईज़ से शादियां ,लड़कियों को चौकसी का मश्वरा

समुंद्र पार हिंदुस्तानियों से मुताल्लिक़ मर्कज़ी वज़ारत ने एक आलामीया जारी करते हुए बैरूनी मुमालिक में मुक़ीम अफ़राद से शादी की ख़ाहिशमंद ख़वातीन और लड़कीयों को ख़बरदार किया है कि वो शादी बियाह के मुआमले में चौकस-ओ-चौकन्ना रहें हाँ कह

समुंद्र पार हिंदुस्तानियों से मुताल्लिक़ मर्कज़ी वज़ारत ने एक आलामीया जारी करते हुए बैरूनी मुमालिक में मुक़ीम अफ़राद से शादी की ख़ाहिशमंद ख़वातीन और लड़कीयों को ख़बरदार किया है कि वो शादी बियाह के मुआमले में चौकस-ओ-चौकन्ना रहें हाँ कहने से पहले इमकान दूलहा के क़ानूनी मौक़िफ़ और इस के पस-ए-मंज़र का बग़ौर पता चलाएं।

आलामीया में कहा गया हैके सब से पहले इस बात का पता चलाएं जाये कि बैरूनी मुमालिक में रहने वाला वो शख़्स पहले से ही शादीशुदा तो नहीं है इस के रोज़गार / बिज़नस / इस के क़ियाम का मौक़िफ़ (ग्रीन कार्ड / क़ियाम के जायज़ दस्ताविज़ात ) का भी पता चलाए जाये।

तफ़सीलात के लिए मुताल्लिक़ा मुमालिक में हिंदुस्तानी सिफ़ारतख़ानों से भी रब्त किया जा सकता है। अगर ज़रूरी हो तो एसे किसी शख़्स के बैंक अकाउंट इस्टेटमेंट , रिहायशी सदाक़त नामा और वीज़े के बारे में भी तफ़सीलात मालूम की जाएं।

अगर वो किसी माहिर पेशावर के तौर पर काम कररहा है तो उसकी मुलाज़मत की तफ़सीलात मालूम की जाएं। मदद के लिए समुंद्र पार वर्कर्स के मर्कज़ बराए वसाइल के नंबर +01-11-40503090 पर रब्त किया जा सकता है। टाल फ़्री नंबर 1800 11 3090 पर भी राबिता किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT