एन आर आई वफ़द की कमिशनर सिटी पुलिस से मुलाक़ात

एन आर आई वफ़द की कमिशनर सिटी पुलिस से मुलाक़ात
हैदराबाद। शहर के मौजूदा फ़िर्कावाराना वाक़ियात पर ग़ैर मुक़ीम हिंदूस्तानियों की फ़िक्र-ओ-संजीदगी को वाजिबी क़रार देते हुए इंचार्ज पुलिस कमिशनर अनुराग शर्मा ने इस तरह के वाक़ियात के दुबारा ना होने और शहर हैदराबाद की गंगा जम्नी तह्ज

हैदराबाद। शहर के मौजूदा फ़िर्कावाराना वाक़ियात पर ग़ैर मुक़ीम हिंदूस्तानियों की फ़िक्र-ओ-संजीदगी को वाजिबी क़रार देते हुए इंचार्ज पुलिस कमिशनर अनुराग शर्मा ने इस तरह के वाक़ियात के दुबारा ना होने और शहर हैदराबाद की गंगा जम्नी तह्ज़ीब के फ़रोग़ के लिए मुस्तक़िल मंसूबा बंदी करने का अह्द करते हुए एन आर आई से ख़ाहिश की कि वो समुंद्र पार अपनी मुलाज़मतों पर तवज्जा मर्कूज़ करते हुए अपने ख़ानदानों की कफ़ालत की ज़िम्मेदारीयों को पूरा करें।

सिटी पुलिस ना सिर्फ उन के ख़ानदानों की बल्कि पूरे शहर की हिफ़ाज़त की ज़िम्मेदारी को अच्छी तरह नीभाएगी। साबिक़ चेयरमेन इंडियन एंबेसी स्कूल (रियाज़ सऊदी अरब) डाक्टर नयाज़ अहमद ख़ां की ज़ेर-ए-क़ियादत एन आर आई के एक वफ़द ने इंचार्ज कमिशनर पुलिस से मुलाक़ात करते हुए शहर की मौजूदा सूरत-ए-हाल में तलबा के सालाना इमतिहानात पर अपनी फ़िक्र-ओ-एहसासात से वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि अक्सर एन आर आई के कोई बुज़ुर्ग या सरपरस्त नहीं जो उन की औलाद की कशीदा हालात में हिफ़ाज़त के लिए दौड़ सकें और उन की तालीमी ज़रूरीयात को पूरा कर सकें।

वफ़द में डाक्टर तुराब अली ख़ां, डाक्टर मुहम्मद मुकर्रम अली, मुहम्मद अशर्फ़ अली, एम एम बैग और दूसरे शामिल थे।

Top Stories