Sunday , December 17 2017

एन टी आर ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम मोज़ला में यौम इतफ़ाल(बचपन‌) का एहतिमाम

हैदराबाद।१५नवंबर (सियासत न्यूज़) तलगो देशम सरबराह मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कहा कि उन की पार्टी इक़तिदार में आने पर फ़ौरी तालीमी शोबा को अव्वलीन तर्जीह देगी। इन टी आर ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम ज़िला परिषद हॉस्पिटल मौज़ा कनकल मं

हैदराबाद।१५नवंबर (सियासत न्यूज़) तलगो देशम सरबराह मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कहा कि उन की पार्टी इक़तिदार में आने पर फ़ौरी तालीमी शोबा को अव्वलीन तर्जीह देगी। इन टी आर ट्रस्ट के ज़ेर-ए-एहतिमाम ज़िला परिषद हॉस्पिटल मौज़ा कनकल मंडल पदोर में यौम इतफ़ाल मनाया गया। ख़िताब करते हुए मिस्टर नायडू ने इल्ज़ाम आइद किया कि मौजूदा हुकूमत स्कूलस में बुनियादी सहूलतें फ़राहम करने में मुकम्मल नाकाम हो चुकी है।

उन्हों ने कहा कि तालीमी शोबा जात के लिए मुवाज़ना तख़सीस घटादि गई हत्ता कि मुख़तस रक़म भी सिर्फ़ नहीं की जा रही ही। उन्हों ने याद दिलाया कि तेलगु देशम के दौर में तालीमी शोबा के लिए आज़म तरीन मुवाज़ना तख़सीस की गई थी और लाखों स्कूलस क़ायम किए गई।

उन्हों ने इद्दिआ(दावा) किया कि अखशरा दीप्ति , चदला पन्डोगा और दीगर प्रोग्रामों के ज़रीया स्कूलस में तलबा-ए-की हाज़िरी को बढ़ाया गया था। गुज़शता 8 बरसों के दौरान तर्क तालीम की शरह बढ़ गई और स्कूल जाने की उम्र वाले बच्चे तालीम नहीं पारहे हैं। मिस्टर नायडू ने कहा कि मुलक का मुस्तक़बिल का ताय्युन(मदद‌) सिर्फ़ क्लास रूम्स में होगा और ये अलमीया है कि हुक्मराँ इस हक़ीक़त को फ़रामोश कर चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT