Monday , December 18 2017

एन डी ए अरकान-ए-पार्लीयामेंट की सदर जम्हूरीया से मुलाक़ात

नई दिल्ली 4 मई (पी टी आई) बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए अरकान-ए-पार्लीयामेंट ने सदर जम्हूरीया हिंद प्रणब‌ मुख‌र्जी से मुलाक़ात करके लद्दाख में चीनी दरअंदाज़ी पर ईज़हार-ए-तशवीश किया और कहा कि हुकूमत की तरफ‌ से हिन्दुस्तानी क़ैदी सरबजीत

नई दिल्ली 4 मई (पी टी आई) बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए अरकान-ए-पार्लीयामेंट ने सदर जम्हूरीया हिंद प्रणब‌ मुख‌र्जी से मुलाक़ात करके लद्दाख में चीनी दरअंदाज़ी पर ईज़हार-ए-तशवीश किया और कहा कि हुकूमत की तरफ‌ से हिन्दुस्तानी क़ैदी सरबजीत सिंह के मामले से जिस अंदाज़ में निमटा जा रहा है इस पर भी उन्हें गहरी तशवीश है।

एन डी ए के कारगुज़ार सदर नशीन एल के अडवानी की ज़ेर-ए-क़ियादत वफ़द ने राष्ट्रपति भवन में प्रण‌ब मुकर्जी से मुलाक़ात की और उन से इन दोनों मसाइल में मुदाख़िलत की ख़ाहिश करते हुए एक याददाश्त पेश की। उन्होंने मुतालिबा किया कि सदर जम्हूरीया हिंद उन मसाइल पर यू पी ए हुकूमत से तबादला-ए-ख़्याल करें और उनसे ख़ाहिश करें कि मुनासिब कार्रवाई की जाये।

बादअज़ां प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए अडवानी ने कहा कि सरबजीत को इब्तिदा में सज़ाए मौत सुनाई गई थी जिसे बाद में सज़ाए उम्र क़ैद में तबदील कर दिया गया। एन डी ए ने इल्ज़ाम आइद किया कि सरबजीत का क़त्ल सरकारी साज़िश के बगै़र नामुमकिन था क्योंकि वो लाहौर की कोर्ट लखपत जेल में क़ैद था।

इस क़त्ल में उन्होंने यक़ीनी तौर पर चंद ओहदेदारों के शामिल‌ होने का इद्दिआ किया। लद्दाख में चीन के जांबदाराना और ज़बरदस्ती क़बज़े पर तशवीश ज़ाहिर करते हुए एन डी ए ने कहा कि इस में मज़ीद इज़ाफ़ा होने का अंदेशा है और 1962 जैसी सूरत-ए-हाल पैदा होसकती है जबकि ईसी तरह की दरअंदाज़ी बाद में मुकम्मल पैमाने की जंग में तबदील होगई थी।

अडवानी ने कहा कि हुकूमत और वज़ीर-ए-आज़म बार बार ऐलान करचुके हैं कि ये एक मुक़ामी वाक़िया है। हम ये कहना चाहते हैं कि अगर इस वाक़िये में शिद्दत पैदा होती है तो और ये हिन्स्तानी सरज़मीन पर हमले में तबदील होजाता है तो उसकी ज़िम्मेदार हुकूमत होगी। एन डी ए अरकान ने अपनी याददाश्त में तहरीर किया कि वो हुकूमत को याद दिलाना चाहते हैं कि ख़ामोशी से इस मसले से निमटना मुनासिब नहीं है चाहे वो पाकिस्तान का मसला हो या चीन का, नाक़ाबिल फ़रामोश वाक़ियात हैं।

TOPPOPULARRECENT