Saturday , December 16 2017

एन डी ए की ख़ारिजा पालिसी पर कांग्रेस की तन्क़ीद

कांग्रेस ने आज एन डी ए हुकूमत की ख़ारिजा पालिसी को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाया। एक दिन क़बल बी जे पी के विज़ारत अज़मी के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने मर्कज़ पर तन्क़ीद करते हुए कहा था कि इस ने पाकिस्तान और चीन के साथ हालिया सरहदी तनाज़आत

कांग्रेस ने आज एन डी ए हुकूमत की ख़ारिजा पालिसी को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाया। एक दिन क़बल बी जे पी के विज़ारत अज़मी के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी ने मर्कज़ पर तन्क़ीद करते हुए कहा था कि इस ने पाकिस्तान और चीन के साथ हालिया सरहदी तनाज़आत से ग़लत तरीक़े से निमटा है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-नशरियात मनीष तीवारी ने अपने टोइटर पर तहरीर किया कि एन डी ए की ख़ारिजा पालिसी ।9 लाहौर बस। कारगिल में दरअंदाज़ी ,क़ंधार को तय्यारा का अग़वा ,आगरा चोटी कान्फ्रेंस। पार्लियामेंट पर हमला ,ऑप्रेशन पराक्रम। कालू चक बरहमी वग़ैरा पर मुश्तमिल है और इस पर उन्हें फ़ख़र भी है।

विज़ारत अज़मी का बी जे पी उम्मीदवार मुक़र्रर होने के बाद पहले जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए मोदी ने मर्कज़ पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मसला सर हुदात पर नहीं बल्कि मर्कज़ में है। हरियाणा के इलाक़ा अहीरवाल में साबिक़ फ़ौजीयों के पुर हुजूम जलसे से ख़िताब करते हुए मोदी ने अटल बिहारी वाजपाई ज़ेरे क़ियादत हुकूमत के कारनामों की सताइश की थी जिस ने उन के बाक़ौल ख़ारिजा पालिसी से मुताल्लिक़ कई बड़े मसाइल की यकसूई की थी। उन्होंने यादहानी की थी कि अटल और आडवाणी हुकूमत के क्या कारनामे हैं और सुलगते हुए मसाइल की यकसूई के लिए क़ाबिल क़ियादत की ज़रूरत पर ज़ोर दिया था।

मोदी ने कहा था कि वाजपाई ने मसला-ए-कश्मीर और पाकिस्तानी ज़ेरे सरपरस्ती दहश्तगर्दी को पूरी दुनिया का मर्कज़ तवज्जु बनाया दिया था। हिन्दुस्तान के पड़ोसी ममालिक इस लिए मसाइल पैदा कररहे हैं क्योंकि मर्कज़ एक कमज़ोर हुकूमत है। नरेंद्र मोदी ने ये इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा था कि मसला दिल्ली में है चुनांचे मसले का हल भी दिल्ली में ही दरयाफ़त करना होगा। उनकी यकसूई एक बा सलाहीयत ,मुहिब-ए-वतन और अवाम की उमंगों पर मबनी हुकूमत मर्कज़ में क़ायम होने के बाद ही मुम्किन है।

TOPPOPULARRECENT