Monday , December 11 2017

एन डी ए दौर में बी जे पी ने तेलंगाना को क्यों तशकील नहीं दिया?

कांग्रेस के जेनरल सेक्रेट्री मिस्टर दिग विजए सिंह ने नरेंद्र मोदी से इस्तिफ़सार किया कि बी जे पी ने एन डी ए के दौरे हुकूमत में वाअदे के मुताबिक़ अलैहदा तेलंगाना रियासत तशकील क्यों नहीं दिया । हड़ताल मसअले का हल नहीं है । अवाम को म

कांग्रेस के जेनरल सेक्रेट्री मिस्टर दिग विजए सिंह ने नरेंद्र मोदी से इस्तिफ़सार किया कि बी जे पी ने एन डी ए के दौरे हुकूमत में वाअदे के मुताबिक़ अलैहदा तेलंगाना रियासत तशकील क्यों नहीं दिया । हड़ताल मसअले का हल नहीं है । अवाम को मुश्किलात होगी।

ए पी एन जी ओज़ हड़ताल से दस्तबरदार हो जाए और एन्टोनी कमेटी से मुज़ाकरात करें। वाज़ेह रहे कि कल हैदराबाद में गुजरात के चीफ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी ने तेलंगाना के मसअले पर आंध्र के दोनों इलाक़ों के अवाम के साथ खिलवाड़ करने का इल्ज़ाम आइद किया था।

इस का जवाब देते हुए दिग विजए सिंह ने कहा कि नरेंद्र मोदी ने अपनी तक़रीर में झूट का सहारा लिया है । अब बी जे पी तेलंगाना की ताईद में अपने आप को चैमपीयन की तरह पेश कर रही है।

लेकिन बी जे पी के क़ाइद नरेन्द्र ने जब अलैहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का मुतालिबा किया तब मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला की हैसियत से ख़िदमात अंजाम देने वाले मिस्टर एल के अडवानी ने उस की मुख़ालिफ़त की थी।

TOPPOPULARRECENT