Wednesday , January 17 2018

एन सी पी डांस बार बन चुका है : बाल ठाकरे

मुंबई, ३१ जनवरी (पी टी आई) शिवसेना सरबराह बाल ठाकरे ने आज अपनी पार्टी वर्कर्स का दिफ़ा करते हुए महाराष्ट्रा टाईम्स के दफ़्तर पर हमला के लिए एन सी पी के रियास्ती सदर मधूकर पचड को मौरिद इल्ज़ाम ठहराया। पार्टी के तर्जुमान अख़बार सामन

मुंबई, ३१ जनवरी (पी टी आई) शिवसेना सरबराह बाल ठाकरे ने आज अपनी पार्टी वर्कर्स का दिफ़ा करते हुए महाराष्ट्रा टाईम्स के दफ़्तर पर हमला के लिए एन सी पी के रियास्ती सदर मधूकर पचड को मौरिद इल्ज़ाम ठहराया। पार्टी के तर्जुमान अख़बार सामना में ईदारिया तहरीर करते हुए उन्हों ने कहा कि पुलिस को पचड के ख़िलाफ़ मुआमला दर्ज करना चाहीए।

शिव सैनिकों के ख़िलाफ़ नहीं क्योंकि पचड ने जो ब्यान दिया है वो हमले की वजह बना है। मिस्टर ठाकरे ने अपनी बात जारी रखते हुए कहा कि ये एक अच्छी अलामत है कि महाराष्ट्रा के वज़ीर-ए-दाख़िला आर आर पाटिल ने इंतिबाह दिया है कि हमले में जो अफ़राद भी मुलव्वस हैं उन्हें बख्शा नहीं जाएगा लेकिन सब से पहले तो उन लोगों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करना चाहीए जो पेड न्यूज़ जैसी लानत का शिकार हैं।

उन्हों ने सख़्त लब-ओ-लहजा अपनाते हुए शरद पवार की एन सी पी को एक डांस बार से ताबीर करते हुए कहा कि एन सी पी सयासी जमात की बजाय एक डांस बार बन चुकी है, जहां ख़ूबसूरत अदा वाली लड़कीयों को रक़्स के लिए लाया जाता है और अवाम से लूटी गई दौलत उन पर लुटाई जाती है।

उन्होंने अमरावती के पार्टी एम पी आनंद राव अडसूल का दिफ़ा करते हुए कहा कि अडसूल ने अपने इज़हार-ए-ख़्याल की आज़ादी का तहफ़्फ़ुज़ किया और किसी को भी ये हक़ नहीं है कि वो उन्हें मुल्ज़िम समझें। याद रहे कि मिस्टर अडसूल के मुताल्लिक़ एक रिपोर्ट की इशाअत के बाद ही महाराष्ट्रा टाईम्स के दफ़्तर पर हमला किया गया था।

बाल ठाकरे ने इस मौक़ा पर अख़बार महाराष्ट्रा टाईम्स की भी गोशमाली करते हुए उन्हों ने कहा कि अडसूल एन सी पी में शमूलीयत इख़तेयार कर सकते हैं लेकिन उसे हम प्रेस की आज़ादी क्यों कह सकते हैं। उन्हों ने कहा कि हम किसी भी फ़र्द या अख़बार पर हमला की ताईद नहीं करते लेकिन हमला की क्या वजूहात हैं, उन पर भी ग़ौर करने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT