Friday , December 15 2017

एपी के मिनिस्टर का बेटा और ड्राईवर 14 दिन अदालती तहवील में

हैदराबाद 07 मार्च: बंजारा हिलस में मुस्लिम ख़ातून टीचर से दिन-दहाड़े बदसुलूकी के मुल्ज़िम आंध्र प्रदेश के मिनिस्टर के बेटे राव यल्ला सुशील और इस के ड्राईवर मनी कोंडा रमेश को बंजारा हिलस पुलिस ने नरभए एक्ट के तहत गिरफ़्तार करके जेल भेज दिया।

मजिस्ट्रेट के घर पर मुल्ज़िमीन को पेश करते हुए उन्हें पुलिस तहवील में देने की दरख़ास्त दाख़िल की है जिसकी समाअत 8 मार्च को मुक़र्रर की गई है। सुशील और उसके ड्राईवर रमेश ने बुर्क़ापोश ख़ातून मुस्लिम टीचर से अपनी चलती हुई कार से जिसका नंबर AP7CK 1777 है छेड़-छाड़ करते हुए दस्त दराज़ी की कोशिश की और इस का तआक़ुब किया था जिससे ख़ौफ़ज़दा हो कर ये ख़ातून मदद के लिए चीख़-ओ-पुकार करने लगी।

ख़ातून से खुले आम छेड़-छाड़ में शामिल होता हुआ देखकर मुक़ामी अवाम ने वज़ीर के बेटे की गाड़ी को रोक कर ड्राईवर रमेश को मारा था। बंजारा हिलस पुलिस की पेट्रोलिंग पार्टी को ये इत्तेला मिली के रोड नंबर 13 बंजारा हिलस पर एक हुजूम जमा है जो एक कार जिस पर एमएलए का स्टिकर चस्पाँ हुआ है को घेर लिया। पुलिस ने वहां पहूंच कर रमेश को दवाख़ाना मुंतक़िल किया। इसी दौरान ख़ौफ़ज़दा ख़ातून टीचर ने बंजारा हिलस पुलिस से इस सिलसिले में शिकायत दर्ज करवाई थी लेकिन पुलिस ने आंध्र प्रदेश के वज़ीर बराए समाजी भलाई के बेटे के ख़िलाफ़ ग़ैर ज़मानती दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज ना करके महिज़ मामूली सा एक मुक़द्दमा 509 आई पी सी के तहत दर्ज करते हुए केस को रफ़ा दफ़ा करने की कोशिश की क्युं कि मिनिस्टर के बेटे के कार ड्राईवर ने ख़ुद की शिनाख़्त अप्पा राव‌ की हैसियत से ज़ाहिर की थी।

इस वाक़िया के बाद पुलिस का मिनिस्टर के बेटे के लिए नरम रवैये के बाइस आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के अलावा दुसरे इलाक़ों से इस घिनाओनी हरकत पर एहतेजाजी मुज़ाहिरे किए गए जिसके बाद हैदराबाद पुलिस दबाओ में आकर केस के दफ़आत में तरमीम करके उसे नरभए एक्ट में तबदील किया और 354 (दस्त दराज़ी) , 354(D) (ख़ातून का तआक़ुब करना) और509 (नाशाइस्ता इशारे करना) किया है।

सुशील ने इस घिनाओनी हरकत के बाद पुलिस को गुमराह करने अपने फेसबुक एकाऊंट के ज़रीये ये बात फैलाई कि वो ख़ातून का तआक़ुब नहीं किया बल्कि उस की गाड़ी के सामने एक कुत्ता आ जाने के सबब उसने गाड़ी की रफ़्तार धीमी कर दी थी।

TOPPOPULARRECENT