Friday , December 15 2017

एपी को स्पेशल स्टेटस हर मर्ज़ की दवा नहीं: वेंकया नायडू

विजयवाड़ा 08 अगस्त: मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरकियात एम वेंकया नायडू ने कहा कि मुल्क की नौ दूसरी रियासतों ने भी मर्कज़ से ख़ुसूसी ज़मुरा के मौकुफ़ का मुतालिबा किया है और उन्होंने इस सिलसिले में आंध्र प्रदेश के मुतालिबे की ताईद की है।

नायडू ने एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि पार्लियामेंट में आंध्र प्रदेश के लिए स्पेशल स्टेटस के मुतालिबे पर मबाहिस के दौरान नो दूसरी रियासतों ने भी इस की ताईद की है लेकिन वो रियासतें चाहती हैं कि उन्हें भी स्पेशल स्टेटस दिया जाये। उनका कहना है कि उनका मुतालिबा भी वाजिबी है।

इन रियास्तों में से कुछ के चीफ़ मिनिस़्टरों ने मर्कज़ को मकतूब भी रवाना किए हैं। नायडू विजयवाड़ा के क़रीब स्वर्णा भारत ट्रस्ट की तक़रीब से ख़िताब कर रहे थे। वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि ख़ुसूसी ज़मुरा का मौकुफ़ देना हर मर्ज़ की दवा या तमाम मसाइल का हल नहीं है।

उन्होंने उन दूसरी नौ रियासतों के नाम नहीं बताए जिन्हों ने ख़ुसूसी ज़मुरा के मौकुफ़ का मुतालिबा किया है। उन्होंने कहा कि स्पेशल स्टेटस दिए जाने के यक़ीनी तौर पर कुछ फ़वाइद हैं लेकिन स्पेशल स्टेटस संजीवनी या फिर तमाम अमराज़ की दवा नहीं है।

आंध्र प्रदेश को स्पेशल स्टेटस दिए जाने के मसले पर मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि 14 वीं फाइनैंस कमीशन की सिफ़ारिशात की वजह से उलझन की कैफ़ीयत पैदा हो गई है।

TOPPOPULARRECENT